بین الملل 05 آبان 1397 - 5 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

در پی سفر نتانیاهو به عمان حماس خواستار توقف روند عادی سازی روابط با تل آویو شد

حماس در پی سفر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به سلطان نشین عمان که بخشی از روند علنی عادی سازی روابط بین کشورهای عربی حوزه خلیج فارس و این رژیم به شمار می رود خواستار توقف اینگونه اقدامات شد.

به گزارش آفتاب شمال به نقل از سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» در پی سفر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به سلطان نشین عمان که بخشی از روند علنی عادی سازی روابط بین کشورهای عربی حوزه خلیج فارس و این رژیم به شمار می رود خواستار توقف اینگونه اقدامات شد.
به گزارش شبکه تلویزیونی المنار، خلیل الحیه نایب رئیس دفتر سیاسی این جنبش اینگونه دیدارها را که با هدف عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی انجام می شود به منزله دادن هدیه ای رایگان به رژیم اشغالگر دانست و افزود این کار به جای آن که این رژیم را وادار به پذیرفتن حقوق فلسطینیان کند، آن را جسورتر می کند.
خلیل الحیه گفت: به نظر ما عادی سازی روابط هدیه ای رایگان به رژیم اشغالگر است. رژیم اشغالگر باید تحت محاصره قرار بگیرد و سران آن در دادگاه های بین المللی محاکمه شوند و باید برای نابود کردن آن تلاش کنیم نه این که روابط خود را با آن عادی کنیم.
وی ادامه داد: فلسطینیان از همه برادران عرب و همه حامیان حقوق فلسطینیان می خواهد روند عادی سازی روابط با این حزب را که باعث جسورتر شدن این رژیم می شود، متوقف کنند.

 

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *