اجتماعی 21 آذر 1397 - 5 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

مشترکین گاز در استان گیلان در آبان ماه سال جاری بالغ بر 554 میلیون مترمکعب گاز مصرف نموده اند.

 

مشترکین گاز در استان گیلان در آبان ماه سال جاری بالغ بر 554 میلیون مترمکعب گاز مصرف نموده اند.

به گزارش آفتاب شمال  – حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با بیان اینکه مشترکین گاز در گیلان در آبانماه امسال 554 میلیون مترمکعب گاز مصرف نموده اند اظهار داشت: این میزان مصرف نسبت به مدت مشابه سال گذشته تغییری نداشته که با توجه به جذب 40 هزار مشترک جدید در یک سال گذشته و کاهش 5 درصدی دمای هوا آماری بسیار مناسب می باشد.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت: همانند سال گذشته بخش نیروگاهی با مصرف 278 میلیون مترمکعب (49 درصد) پرمصرف ترین بخش استان می باشد که این میزان در مقایسه با سال گذشته 3 درصد کاهش یافته است.

مهندس اکبر ادامه داد: پس از بخش نیروگاهی، بخش خانگی با 180 میلیون مترمکعب (32درصد)، بخش صنعتی و کشاورزی با 62 میلیون مترمکعب (11درصد)، بخش حمل و نقل با 25 میلیون مترمکعب (5درصد) و بخش تجاری با 17 میلیون مترمکعب (3 درصد) در رده های بعدی مصرف گاز در استان قرار دارند.

وی از همکاری شایسته فرمانداری ها، آموزش و پرورش، صدا و سیما، اصحاب محترم رسانه در ترویج فرهنگ مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی و سایر سازمان ها و دستگاه های اجرایی در رعایت آسایش (18 الی 21 درجه) تشکر و قدردانی نمود و گفت: خوشبختانه با آموزش فرهنگ مصرف بهینه و ایمن گاز در میان اقشار جامعه بویژه دانش آموزان و نیز اطلاع رسانی گسترده صورت گرفته توسط رسانه ها هم اکنون شاهد مدیریت مصرف گاز در استان هستیم.

وی در پایان از همه مصرف کنندگان گاز درخواست نمود تا با مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی علاوه بر کاهش مبلغ گازبها ، این نعمت الهی را برای نسل های آینده حفط نمایند.

 

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *