ورزشی 26 آذر 1397 - 5 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

در جمع خبرنگاران؛ برای مردم و قلب آنان بازی می‌کنیم

 

کی روش: برای مردم و قلب آنان بازی می کنیم گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما ، سرمربی تیم ملی فوتبال پیش از اعزام به بازی های تدارکاتی قطر در جمع خبرنگاران حاضر­ شد و گفت: 8 سال قبل به ایران آمدم با مشکلات و چالش های زیادی روبرو بودیم اما حالا بعد از هشت سال می خواهیم به قطر و سپس امارات اعزام شویم .

وی گفت: در حال حاضر امکانات تیم ملی فوتبال و ساختمان آکادمی ملی فوتبال بسیار مناسب و حرفه ای است این امکانات برای نسل های بعدی فوتبال ایران باقی خواهد ماند.
وی در خصوص توقع برگزاری مراسم بدرقه گفت:­ توقع برگزاری جشن قبل از کسب موفقیت را نداریم­ ما با نتایج خوب باعث شور و شعف در بین مردم خواهیم شد.

وی در خصوص اینکه بعضی از بازیکنان علاقه به حضورمسئولان­ در اردو­ و مراسم خداحافظی داشتند گفت: صحبت های شاگردانم را بدرستی­­ متوجه نشدید آنها از مسئولان احترام می خواهند وظیفه من به عنوان سرمربی این است که بگویم در چند ماه گذشته احترامی که لایق تیم ملی فوتبال ایران بوده از سوی مسئولان به آنان نشده و با کمال احترام­ باید بگویم که این مسئله از طرف وزیر بوده است البته این موضوع مهم نیست و ما به این موارد عادت داریم در حال حاضر برای ما بالا بردن آمادگی مان اهمیت زیادی دارد باید بجنگیم ، فداکاری کنیم و توقعات را بالا ببریم و بازهم می گویم ما برای مردم و قلب آنها بازی می کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: مهمترین مطلب تیم ملی و بازیکنان این است که بتوانند قلب مردم را تسخیر کنند­ و اکثریتی که ساکت هستند­ و تیم ملی را دوست دارند راضی نگه دارند ما باید قلب این قشر را بدست آوریم نه تعداد محدودی که دررسانه ها سروصدا ایجاد می کنند.

وی در پاسخ به این سوال که لیست نهایی چه زمانی مشخص می شود­ ؟­ گفت: اردوی تمرینی ما از 17 تا 25 دسامبر با 21 بازیکن در قطر است ، 9 بازیکن هم درلیست آماده باش ما هستند که در خارج از ایران توپ می زنند من باید از بین این 30 فوتبالیست ، 25 دسامبر فهرست نهایی را اعلام کنم آنها باید بجنگند تا بتوانند شانس خود را برای قرار گرفتن در فهرست نهایی بالا ببرند.

 

 

 
نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *