استان 08 آبان 1398 - 4 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

دوره آموزشی الگوی سنجش سلامت اداری برگزار شد

 

دوره آموزشی الگوی سنجش سلامت اداری با کد آموزشی 05044 برای نخستین بار در سطح شرکت ملی گاز در روزهای 30 مهر و یکم آبان ماه 98 با حضور دبیران، سفیران و کارشناسان سلامت اداری شرکت های گاز استانی در شهرستان فومن استان گیلان برگزار شد.

به گزارش آفتاب شمال  – حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در دوره آموزشی الگوی سنجش سلامت اداری ضمن عرض خیرمقدم به مدعوین و میهمانان، گزارشی از اقدامات و عملکرد شرکت در سالهای گذشته را بیان نمود.

 

 

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اشاره به نزدیک شدن به پایان عملیات توسعه گازرسانی در استان گفت: شرکت گاز استان گیلان همراستا با سیاست های شرکت ملی گاز در نیم قرن دوم فعالیت خود، پروژه های کیفی گسترده ای از قبیل قرائت آنلاین صورتحساب گاز، مرکز پیام و اتفاقات متمرکز گاز، تلفن 3415 جهت استعلام و پرداخت صورتحساب و نرم افزار موبایلی خدمات الکترونیک گاز گیلان را به منظور افزایش رضایتمندی مردم و مشترکین عزیز و در راستای ارتقاء سلامت اداری به انجام رسانده است.

اکبر ادامه داد: اجرای موفقیت آمیز پروژه های کیفی در کنار اجرای درست و نظام مند سایر امور سبب گردید که این شرکت در جشنواره سرآمدی و بهبود مستمر شرکت ملی گاز موفق به دریافت تندیس شود.

وی همچنین با اشاره به کسب رتبه دوم سلامت اداری توسط شرکت گاز استان گیلان برای دومین سال پیاپی در سطح شرکت های گاز استانی گفت: این موفقیت با تلاش و زحمات همه همکاران به ثمر نشسته و لازم است این روند همانند گذشته با جدیت دنبال شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت: این شرکت در سال 96 با الگوپذیری از استان اردبیل اقدام به راه اندازی پروژه قرائت آنلاین صورتحساب نمود و توانست به عنوان اولین شرکت گاز استانی، این پروژه را در سراسر استان به اجرا درآورد.

وی افزود: اجرای پروژه مذکور زیرساخت لازم برای اجرای طرح حذف صورتحساب کاغذی گاز به طور کامل فراهم نموده است و هم اکنون پس از دو ماه از شروع اطلاع رسانی درخصوص این طرح، بیش از 70 درصد از مشترکین اطلاعات خود را به شرکت گاز استان گیلان ارسال کرده اند.

وی در خاتمه از دست‌اندرکاران سلامت اداری درخواست نمود تا با بررسی الگوی سنجش سلامت اداری، نقاط قوت و ضعف را در جهت افزایش سطح سلامت و کاهش تخلفات در سازمان مشخص نمایند.

در ادامه این دوره دبیران، سفیران و کارشناسان طی دو روز در قالب کارگاه آموزشی به بررسی نقاط قوت و ضعف و ابهامات و اشکالات موجود در سنجش سلامت اداری پرداختند.

همچنین به دستور مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در جهت بهره مندی حداکثری از دوره مذکور، تعداد 23 نفر از پرسنل گاز گیلان که در حوزه سلامت اداری فعال می باشند، در این دوره شرکت نمودند.

 

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *