فرهنگ و هنر 23 فروردین 1400 - 3 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

وزیر آموزش و پرورش: رکورد بیش از ۸۰۰ هزار ارتباط زنده در شبکه شاد

وزیر آموزش و پرورش در پیامی به مناسبت «سالروز تأسیس شبکه شاد» از رکورد بیش از ۸۰۰ هزار ارتباط زنده، ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار کاربر همزمان و بیشینه پهنای باند مصرفی ۴۰۲ گیگابیت بر ثانیه، خبر داد.

رکورد بیش از ۸۰۰ هزار ارتباط زنده در شبکه شاد

به گزارش آفتاب شمال به نقل از  خبرنگار ح خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، آقای محسن حاجی میرزایی، در پیامی به مناسبت سالروز تأسیس شبکه شاد، گفت: ‏‏‏سالروز تأسیس شبکه شاد، بزرگ‌ترین پیام‌رسان داخلی را تبریک می‌گویم و در برابر عظمت کار بزرگ ‎معلمان کشور تعظیم و ادای احترام می‌کنم؛ که با همت ایشان به ویژه در ‎شبکه شاد، جریان آموزش، متوقف نشد.

وی افزود:‏ در صد‌ها هزار کانال ‎شبکه شاد، تا کنون، بیش از ۳۰ میلیارد پیام و ۱۱ میلیارد فایل در محیطی امن و سالم با حضور فعالانه افرادی با هویت‌های مشخص، مبادله شده است.

‏‎وزیر آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: «شاد» یک پاسخ خلاقانه بومی به یک نیاز ملّی بود که شبکه ۱۲ میلیونی ‎معلمان و ‎ دانش آموزان را به هم مرتبط و استمرار آموزش را فراهم کرد.

آقای حاجی میرزایی تأکید کرد: «شاد» توانمندی معلمان و دانش آموزان را برای فعالیت آموزشی در فضای مجازی، بهبود بخشید.

وزیر آموزش و پرورش با بیان این که ‏۱۲ میلیون «دانش‌آموز»، ۱۱۵ هزار «مدیر» و نزدیک به ۸۰۰ هزار «معلم»، در ‎شبکه شاد فعالیت دارند، تصریح کرد:این شبکه به عنوان دستاوردی ملی، رکورد بیش از ۸۰۰ هزار ارتباط زنده، دو میلیون و سیصد هزار کاربر همزمان و بیشینه پهنای باند مصرفی ۴۰۲گیگابیت بر ثانیه را پشت سر گذاشته است.

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *