گیلان 25 فروردین 1401 - 4 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

بانوان تیرانداز ایران طلایی شدند

دختران ایران به نشان طلای تپانچه تیمی مسابقات جام جهانی برزیل دست یافتند.

 به گزارش آفتاب شمال  به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی ، در سومین روز از مسابقات جام جهانی برزیل در تپانچه تیمی ، بانوان ایران با ترکیب هانیه رستمیان ، گلنوش سبقت‌الهی و الهام هریجانی در دیدار پایانی این رقابت‌ها موفق شدند تایلند را با نتیجه ۱۶ بر ۱۲ شکست دهند و صاحب گردن‌آویز طلا شوند.

این چهارمین مدال کاروان اعزامی ایران در رقابت‌های جهانی برزیل است.

تیراندازان کشورمان تا پایان روز سوم این مسابقات یک طلا، یک نقره و دو برنز کسب کرده و در جایگاه دوم جدول مدال‌ها قرار دارند.

 

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات