اخبار استان ها 11 اردیبهشت 1401 - 4 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

پیام تبریك مدیر عامل شركت توزیع نیروی برق استان گیلان به مناسبت روز كاروكارگر

به گزارش آفتاب شمال : محمد تقی مهدیزاده رئیس هیِِِئت مدیره ومدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان در پیامی به مناسبت روز جهانی کارگر، از تلاش‌های خالصانه و شبانه‌روزی همه کارگران زحمتکش اینشرکت قدردانی کرد.
متن این پیام به این شرح است :

همکاران عزیز و گرانقدر

ایران اسلامی برای گذر از این دوران ، بیشتر از هر زمان دیگری نیازمند ایثار و فداکاری در تمامی عرصه ها به ویژه کمک به تقویت زیر ساخت های اقتصادی و تولید از طریق ارائه خدمات زیربنایی مطلوب می باشد ، و شما خادمان صنعت برق همچون گذشته با نقش آفرینی حیاتی خود ، برگهای زرین این دفتر پر افتخار را ورق خواهید زد.

اینجانب بر خود لازم می دانم ” روز کار و کارگر” را پاس داشته و این امر را بهانه بدانیم برای ارج نهادن به تلاش گروهی کارگران و تمامی کارکنان این شرکت که برای ایجاد آرامش پایدار این مرز و بوم از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.

ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان ، تمامی همکاران را به رعایت دقیق نکات ایمنی و بهداشتی دعوت نموده و سلامتی همه ی شما را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

 

محمد تقی مهدیزاده

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان

امتیاز : ۱.۰۰ | مجموع : ۱

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات