اخبار استان ها 03 خرداد 1401 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

مدیرعامل شرکت سیمان خزر تاکید کرد: ترسیم برنامه های فروش آینده با تکیه بر مزیت های رقابتی پایدار و همفکری با خریداران محصولات

به گزارش آفتاب شمال :  دکتر جمال امیدی در این نشست گفت: شرکت سیمان خزر با تکیه بر مزیت های رقابتی پایدار و همفکری با خریداران محصولات، برنامه فروش ماه های آینده را ترسیم کرده است.

اولین نشست فصلی دکتر اسحق جمال امیدی مدیر عامل شرکت سیمان خزر با عاملین عمده فروش شرکت سیمان خزر در شرق گیلان و غرب مازندران صبح روز سه شنبه سوم خرداد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار آفتاب شمال حسین منکوئی  :  دکتر جمال امیدی در این نشست گفت: شرکت سیمان خزر با تکیه بر مزیت های رقابتی پایدار و همفکری با خریداران محصولات، برنامه فروش ماه های آینده را ترسیم کرده است.

مدیر عامل شرکت سیمان خزر در آغاز جلسه ضمن خیر مقدم به عاملین و مهمانان و همچنین گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر جلسه را آغاز کرد؛ وی در ادامه به تشریح وضعیت بازار استان گیلان و قیمت تمام شده محصولات شرکت سیمان خزر در بازار هدف پرداخت و عنوان کرد:

شرکت سیمان خزر با تکیه بر مزیت های رقابتی پایدار و همفکری با خریداران محصولات، برنامه فروش ماههای آینده را ترسیم نموده است.

دکتر جمال امیدی در این جلسه به خلاصه ای از اهم اقدامات و موفقیت های کسب شده شرکت در سال ۱۴۰۰ پرداخت و افزود: دریافت تندیس های واحد نمونه مشتری مدار در سال 1400 (بعنوان تنها شرکت سیمانی در کشور)، واحد صنعتی نمونه استانی، واحد نمونه حمایت از مصرف کننده، انتخاب مدیر عامل شرکت سیمان خزر بعنوان چهره نامی صنعت و اقتصاد ملی، انتخاب مدیر عامل شرکت بعنوان کارفرمای برتر در جشنواره امتنان و همچنین دریافت تندیس بلورین کیفیت از ششمین همایش ملی کیفیت در سطح ملی را مهمترین دستاورد های فرهنگی ، اجتماعی و اقتصادی شرکت دانست.

وی همچنین با اشاره به رکورد تولید و تحویل در بین تمامی شرکت ها توسط این شرکت گفت: شرکت سیمان خزر جزو آن دسته از کارخانه‌هایی است که در تولید و تامین نیازهای داخلی موفق عمل کرده و توانسته رتبه‌های برتر را در هلدینگ کسب کند.

جمال امیدی اضافه کرد : خوشبختانه در سایه کار تیمی و با یک برنامه‌ریزی دقیق و با بهره گیری از استراتژی روز دنیا توانسته ایم ضمن سنجش و رصد بازار مصرف، اطلاعات مناسبی از بازار سیمان استان های گیلان و مازندران تهیه و تحلیل نماییم.

گفتنی است در پایان جلسه عاملین فروش ضمن تقدیر و تشکر از مدیریت سیمان خزر به بیان مطالبی در خصوص بازار و همچنین پیشنهاداتی در خصوص افزایش همکاری ارائه داده و از نحوه مدیریت عدالت محور شرکت سیمان خزر و حذف اعلام بار سنتی و عملیاتی شدن تحویل و توزیع مکانیزه تشکر و قدردانی کردند.
گفتنی است این جلسه با عاملین عمده توزیع سیمان خزر در شرق گیلان و غرب مازندران شامل شرکت سیمان آوران سماموس رودسر (آقای علیزاده )، شرکت رایکابنای اشکور (آقای رجب زاده )، شرکت بازرگانی نوید گیلان سبز سیاهکل (آقای جهانبخش)، شرکت بازرگانی کادوس خزر رشت (آقای آذری و حسنی نژاد ) وبا حضور دکتر اسحق جمال امیدی (مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت سیمان خزر)، محمود ایزد دوست (عضو هئیت مدیره شرکت) و مسئولین فروش شرکت در محل دفتر سیمان خزر در رشت برگزار گردید.

خبرنگار : حسین منکوئی

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *