ورزشی 11 مرداد 1401 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
شایعه درآمد میلیاردی مرکز ارزیابی‌های پزشکی و بازتوانی فوتبال ایران (ایفمارک) از سوی سازمان لیگ تکذیب شد

درآمد میلیاردی ایفمارک از فوتبالیست‌ها تکذیب شد

درآمد میلیاردی ایفمارک از فوتبالیست‌ها تکذیب شد
شایعه درآمد میلیاردی مرکز ارزیابی‌های پزشکی و بازتوانی فوتبال ایران (ایفمارک) از سوی سازمان لیگ تکذیب شد.

به گزارش آفتاب شمال به نقل از  گروه ورزشی خبرگزاری صدا وسیما، شایعه درآمد میلیاردی ایفمارک در تست های پیش فصل لیگ برتر فوتبال باعث شد تا سازمان لیگ فوتبال اطلاعیه ای در این زمینه صادر کند.

۱- مرکز پزشکی ایفمارک زیر مجموعه سازمان لیگ بوده و کلیه تراکنش‌های مالی از جمله معاینات پیش از فصل از طریق حسابداری سازمان لیگ انجام می‌پذیرد و هیچگاه به عنوان بخش خصوصی و خارج از چارچوب تعیین شده توسط هیات رییسه سازمان لیگ فعالیت نکرده است.

۲- کلیه هزینه‌های تعیین شده بر اساس تعرفه‌های مصوب وزارت بهداشت در بخش پزشکی بوده و کلیه مستندات مربوطه در حسابداری سازمان لیگ موجود می‌باشد.

۳- معاینات متمرکز بر اساس مصوبه هیات رییسه سازمان لیگ در سال ۱۳۹۴ در مرکز پزشکی سازمان لیگ (ایفمارک) صورت می‌گیرد تا باشگاه‌ها در عقد قرارداد با بازیکنان با آسیب دیدگی‌های قبلی متضرر نشده و به نوعی از دلالی‌های خارج از عرف پیشگیری گردد.

۴- کلیه پرسنل شاغل در ایفمارک و مدیر مجموعه، کارمندان سازمان لیگ بوده و جز دریافت حقوق خود هیچگونه عایدی از محل درامد‌های معاینات ندارند.

در پایان خاطر نشان می‌شود که حفظ این مجوز بر اساس گزارش عملکرد سالیانه و در یک پروسه سخت انجام گرفته و کشورمان ایران در حالی مجوز مرکز پزشکی عالی فیفا را دارد که رژیم صهیونیستی، کشور‌هایی مانند عربستان، چین و روسیه موفق به اخذ آن نشده اند. درج مطالب غیر مستند همراه با افترا این حق را برای این سازمان و کلیه افرادی که نامشان برده شده جهت پیگیری حقوقی در مراجع ذی صلاح ایجاد کرده است.

 

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *