ورزشی 16 مهر 1401 - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0
برگزاری جام ملی پرچم ، ایجاد انگیزه فراوان در بین جوانان روستاها و محلات کرده و تحول بزرگی در شناسایی و معرفی استعدادهای ورزش کشور بوجود می آورد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان: برگزاری مسابقات مینی فوتبال جام پرچم با شرکت بیش از 1000 تیم در گیلان

برگزاری جام ملی پرچم ، ایجاد انگیزه فراوان در بین جوانان روستاها و محلات کرده و تحول بزرگی در شناسایی و معرفی استعدادهای ورزش کشور بوجود می آورد.

به گزارش آفتاب شمال   ، جهانبخش آرمان گفت : این دوره از رقابت‌ها که در سراسر کشور برگزار می شود ، از ۲۷ تیر آغاز و تا پایان آذرماه به پایان می‌رسد .
مدیرکل ورزش و جوانان گیلان همچنین از برگزاری جام ملی پرچم در تمامی روستاها و محلات گیلان از تیرماه امسال به عنوان یکی از جام ها و طرح های موثر در کشور توسط وزارت ورزش ارزیابی کرد و گفت : جام پرچم در گیلان با حضور هزار و 50 تیم از تیرماه آغاز شده و این جام ملی توانسته انگیزه بزرگی در روستاها و محلات ایجاد کند و تحول بزرگی در شناسایی و معرفی استعدادهای ورزشی در ایران بودجود می آورد .
آرمان با بیان اینکه برای انجام چنین رقابت های بزرگی از همکاری فرمانداری ، بخشداران و دهیاران در سراسر استان بسیار سپاسگزاریم ، یادآور شد: برای انجام باشکوه این دوره از مسابقات به تمامی تیم‌ها یک دست لباس ورزشی اهدا می شود.
مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با تاکید بر این نکته که انجام بیمه ورزشی ورزشکاران الزامی خواهد بود ، افزود : این مسابقات با دو هدف بزرگ یعنی تأمین اوقات فراغت و کشف استعدادهای برتر برگزار شده است.

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *