بین الملل 17 مهر 1401 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

اعلام وضعیت فوق العاده در نیویورک به دلیل بحران پناهجویان

اعلام وضعیت فوق العاده در نیویورک به دلیل بحران پناهجویان

به گزارش آفتاب شمال به نقل از  سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ شهردار نیویورک به دلیل بحران انسانی ناشی از ورود پناهجویانی که از تگزاس و جا‌های دیگر به این شهر فرستاده شده اند، وضعیت فوق العاده اعلام کرده است. شبکه‌ای بی سی نیوز در گزارشی به این موضوع پرداخته است.
اریک آدامز، شهردار نیویورک، به دلیل بحران انسانی ناشی از ورود اتوبوس‌های حامل پناهجویانی که از تگزاس و جا‌های دیگر به این شهر فرستاده شده‌اند، وضعیت فوق العاده اعلام کرد. بیش از ۱۷ هزار مهاجر از ماه آوریل با اتوبوس وارد این شهر شده اند. حداقل ۹ اتوبوس دیروز وارد این شهر شدند، ۹ اتوبوس دیگر هم امروز وارد نیویورک شدند. مقامات شهر در حال حاضر در حال آماده کردن کمپ چادر و مذاکره با یکی از شرکت‌های خدمات کشتی تفریحی برای اسکان موقت پناهجویان هستند. استفانی راموس خبرنگار‌ای بی سی گزارش می‌دهد.
امشب شهردار نیویورک گفت که این شهر در لبه پرتگاه قرار دارد و برای مراقبت از مهاجرانی که به دنبال پناهندگی هستند و از ماه آوریل با اتوبوس از ایالت‌های مرزی وارد شهر شده اند، به شدت تلاش می‌کند. بیش از ۱۷ هزار نفر تاکنون وارد این شهر شده اند و از روز پنجشنبه حداقل ۱۸ اتوبوس وارد نیویورک شده اند.

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *