اجتماعی 04 دی 1401 - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

با حضور مدیران ارشد توزیع برق گیلان برگزارشد: جلسه كمیته مدیریت بحران و پدافند غیر عامل

به گزارش آفتاب شمال : جلسه کمیته مدیریت بحران و پدافند غیر عامل با حضور محمدتقی مهدیزاده مدیرعامل و جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان برگزار شد .

در این جلسه مهدیزاده گفت : براساس تجربیات سالیان گذشته، در استان گیلان و درفصل زمستان شاهد وقوع موج های بارشی و سرد هستیم که ممکن است پایداری شبکه های توزیع برق را تحت تاثیر قرار دهد.

وی افزود : تمامی امورها و ادارات تابعه باید آمادگی لازم برای پیشگیری از خسارات احتمالی را داشته باشند از این رو تمامی خودروهای عملیاتی باید با معاینات فنی لازم و سوخت گیری آماده اقدام باشند همچنین مرخصی های همکاران در واحدهای اجرایی ستاد و امورهای تابعه در زمان وقوع بحران لغو و اطلاع رسانی لازم به پیمانکاران طرف قرارداد نیز می بایست صورت پذیرد.

مدیرعامل توزیع برق گیلان خاطرنشان کرد : هنگام وقوع بحران پاسخگویی بسیار مهم است و همکاران آمادگی لازم برای پاسخگویی و دریافت آدرس های محل وقوع مشکل را به بهترین شکل داشته باشند .

وی اظهار داشت : امروزه زندگی تمام مردم وابستگی شدیدی به انرژی برق و نعمت روشنایی دارد از این رو همگی باید تلاش کنیم تا در سریع ترین زمان خسارات احتمالی را برطرف کرده وخدمتگزار خوبی برای مردم شریف استان باشیم .

مهدیزاده تاکید کرد: اجرای طرح ها و پروژه های مهم از جمله احداث کابل خودنگهدار و تاب آوری برای بهسازی و مقاوم سازی شبکه ها باید با جدیت و سرعت ادامه پیدا کند.

مدیرعامل توزیع برق گیلان افزود: ضروری است مناطقی که دارای کاستی هایی می باشند ، پس از بررسی و شناسایی با توجه به امکانات موجود نسبت به رفع آنها اقدام شود.

وی در پایان تاکید کرد: راحت ترین راه برای ارسال آدرس های های خاموشی از سوی مردم دانلود و نصب اپلیکیشن برق من می باشد از طریق سایت شرکت به آدرس www.gilanpdc.ir قابل دسترس است.

همچنین در این جلسه علی اکبرجوهری معاون بهره برداری و دیسپاچینگ بهمراه شهرام فلاح فعال رئیس گروه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل توزیع برق گیلان به ارائه موضوعات مرتبط در خصوص آمادگی در مقابل بحران و آسیب شناسی ادوار گذشته در سطح شرکت پرداختند.

 

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *