اجتماعی 30 بهمن 1401 - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

از اختراع مهندسین شركت گاز استان گيلان در رویداد مدیریت بحران «ایران قوی» رونمايي شد

از اختراع مهندسین شركت گاز استان گيلان در رویداد مدیریت بحران «ایران قوی» رونمايي شد

به گزارش آفتاب شمال  : دستگاه انتقال ماده بودارکننده به مخزن دستگاه بوداركننده خطوط گاز (اودرانت لودر)، با حمایت شرکت گاز استان گیلان و همت مهندسین این شركت ساخته و پس از اخذ گواهینامه های مختلف در وندورلیست کالای شرکت ملی گاز ایران قرار گرفته و در رویداد مدیریت بحران «ایران قوی» به نمايش گذاشته شد.

 

نخستین رویداد مدیریت بحران «ایران قوی» صبح سه شنبه 25 بهمن 1401 با حضور معاون اول رییس جمهور و وزیر کشور در باغ موزه ملی دفاع مقدس گشایش یافت و محمد مخبر به همراه احمد وحیدی از غرفه شرکت ملی گاز ایران و دستگاه فناور اودرانت لودر ساخته شده توسط مهندسین شرکت گاز گیلان بازدید به عمل آوردند.

 

عیسی جمال نیکویی مدیرعامل شركت گاز استان گيلان در این خصوص اظهار داشت: دستگاه اودرانت لودر بسيار بهينه تر و ارزان تر از مشابه خارجی می باشد و در اين رویداد مورد توجه مسئولین و بازديد كنندگان قرار گرفت.

 

وی با بیان اینکه دستگاه بومی اودرانت لودر سبب رفع مشکلات تزریق دستی مرکاپتان شده است، گفت: با توجه به تغيير فرايند در دستگاه جديد و حذف جريان گاز ورودي و استفاده از گاز نيتروژن، با ایمنی ذاتی، ریسک فرایندی آن کاهش پیدا کرده و امکان وقوع رويداد و حادثه در آن حذف شده است.

 

مديرعامل شركت گاز استان گيلان مزایای این دستگاه را كاربري ساده، هزینه نگهداری پایین، ایمنی بالا، فشار كاري زير 6 PSI، حمل و نقل آسان، استفاده از قطعات موجود در داخل كشور، پايين بودن قيمت دستگاه نسبت به نمونه خارجي، استهلاك كم دستگاه به علت استفاده از لوله و اتصالات استيل و شيلنگ هاي فشار قوي و عدم وجود محدوديت زماني براي استفاده هاي متعدد عنوان کرد.

 

جمال نیکویی در پایان با تقدیر از سازندگان این دستگاه ابراز امیدواری کرد تا با استفاده بهتر از ظرفیت های مهندسان داخلی در جهت تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و شکوفایی هرچه بیشتر صنایع گام های مؤثرتری برداشته شود.

 

لازم به ذکر است رویداد مدیریت بحران «ایران قوی» به همت سازمان مدیریت بحران کشور برگزار شده و هدف از آن توسعه زیرساختی مدیریت بحران با محوریت رشد و توسعه دانش و فناوری است.

 

از اختراع مهندسین شركت گاز استان گيلان در رویداد مدیریت بحران «ایران قوی» رونمايي شداز اختراع مهندسین شركت گاز استان گيلان در رویداد مدیریت بحران «ایران قوی» رونمايي شد

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *