اجتماعی 10 فروردین 1402 - 12 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

دیدار مدیرعامل شركت توزیع نیروی برق استان گیلان با نماینده مردم شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی

دیدار مدیرعامل شركت توزیع نیروی برق استان گیلان با نماینده مردم شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی

به گزارش آفتاب شمال : محمدتقی مهدیزاده مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان ، طی این دیدار به گفتگو و تبادل نظر با پرویز محمد نژاد نماینده مردم شریف شهرستان لنگرود پرداخت.


پرویز محمد نژاد در این دیدار ضمن تقدیر از تلاش‌های شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان ، برخی درخواست‌های مردمی و مطالبات عمومی در حوزه انتخابیه خود را مورد پیگیری قرار داد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی درادامه به تبیین برخی چالش‌های صنعت برق کشور در سال گذشته پرداخت و ابراز امیدواری کرد که با جذب اعتبارات لازم، بتوان مشکلات و کمبودهای موجود در شرکت توزیع نیروی برق گیلان را از جمله نیاز به نوسازی شبکه‌های فرسوده را در سال جدید برطرف ساخت.

محمد تقی مهدیزاده مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان نیز ضمن استماع درخواست‌های مردمی مطروحه، به تلاش‌های کارکنان اینشرکت جهت خدمات ‌رسانی بهتر و مطلوب تر به متقاضیان و مشترکین به ویژه در پیک سال گذشته اشاره کرد و گفت:خدمات‌رسانی مطلوب در گرو جذب منابع مالی مورد نیاز می‌باشد و در این زمینه نقش نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی بسیارحائز اهمیت است.

وی گفت: امیدواریم با همراهی مردم شریف استان و با مدیریت مصرف برق همچنان این پایداری شبکه های برق ادامه داشته باشد تا همچون سال گذشته شاهد خاموشی های نوبتی در پیک سال جاری نباشیم.

رئیس هیئت مدیره شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان اظهار داشت : ارائه خدمات مطلوب به مردم منوط به پرداخت به موقع صورتحساب بهای برق مصرفی توسط مشترکان است و هرگونه تاخیر در این موضوع شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان را با محدودیت در خدمات‌رسانی به مشترکان مواجه می‌کند.

مهدیزاده در انتها با عنایت به حضور مسافرين نوروزی در استان گیلان از تمامی مشترکین اینشرکت درخواست کرد با صرفه جویی و مدیریت مصرف انرژی در ایام عید نوروز موجبات پایداری شبکه‌های توزیع برق را فراهم آورند.

گفتنی است محمد رضا جلالی فرماندار شهرستان لنگرود نیز با حضور در این نشست ضمن تشکر از تلاش‌های شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان به بیان برخی درخواست ها و کمبودها در حوزه توزیع برق در این شهرستان پرداخت و ابراز امیدواری کرد با تلاش و تعامل بیشتر در سال جدید شاهد افزایش ضریب پایداری شبکه های توزیع برق باشیم.

 

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *