اجتماعی 27 فروردین 1402 - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

بیش از 39 هزار کیلومتر خطوط گاز در گیلان نشت یابی شد

شرکت گاز استان گیلان در سال 1401 بیش از 39 هزار کیلومتر خطوط گاز در استان را مورد بازرسی و نشت یابی قرار داده است.

به گزارش خبرنگار آفتاب شمال معصومه سیروس ، عیسی جمال نیکویی مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با این خبر اظهار داشت: شرکت گاز گیلان عملیات نشت یابی از خطوط گاز استان را در سال 1401 در همه مناطق استان به انجام رسانده و 100 درصد ایستگاه ها، شیرها، شبکه ها و خطوط توزیع گاز در استان مورد بازرسی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه همه مراحل و عملیات نشت یابی توسط تجهیزات و سیستم های به روز و استاندارد انجام می شود، اظهار داشت: این شرکت با برنامه ریزی و زمانبندی مناسب تلاش می کند تا با به روز نگه داشتن سیستم نشت یابی و اجرای دقیق برنامه تدوین شده با توجه به اقلیم جغرافیایی و شرایط جوی در طول سال، ضریب ایمنی تاسیسات گاز را در بالاترین حد ممکن حفظ کند.

 

جمال نیکویی با اشاره به توسعه گازرسانی و افزایش روزافزون طول خطوط تغذیه و شبکه توزیع گاز، بر بازرسی از تاسیسات و خطوط گاز تاکید کرد و گفت: بازرسی مستمر از تأسیسات و خطوط گاز درجهت حفظ ایمنی و پایداری جریان گاز مشترکین از الزامات و اهداف بسیار مهم این شرکت است.

 

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در ادامه افزود: علاوه بر نشت یابی خطوط گاز، در سال گذشته یک هزار و 419 مورد نشت یابی از ایستگاه ها و بیش از 853 هزار مورد نشت یابی از علمک ها و انشعابات گاز در استان به ثبت رسیده است.

 

وی در خاتمه اظهار داشت: شرکت گاز برای حفظ ایمنی و پایداری خطوط، کلیه تاسیسات گاز را تا درب منازل مردم و مشترکین مورد بازرسی و نشت یابی قرار می دهد و مسئولیت حفظ ایمنی در داخل منازل بر عهده مشترکین می باشد و لازم است تا مصرف کنندگان گاز طبیعی هرچند وقت یکبار با بررسی وسایل گازسوز، اتصالات و دودکش ها، ایمنی منازل خود را تضمین نمایند.

 

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *