اجتماعی 14 دی 1404 - 5 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

در امتدادِ مِهر علوی؛ پیام تبریک دکتر آشوبی به مناسبت روز مددکار اجتماعی

دکتر محمدتقی آشوبی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، در پیامی با گرامیداشت سیزدهم رجب، سالروز ولادت حضرت علی (ع)، روز مددکار اجتماعی را به تلاشگران صبور این عرصه در مراکز درمانی استان تبریک گفت.

به گزارش پایگاه آفتاب شمال : دکتر محمدتقی آشوبی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، در پیامی با گرامیداشت سیزدهم رجب، سالروز ولادت حضرت علی (ع)، روز مددکار اجتماعی را به تلاشگران صبور این عرصه در مراکز درمانی استان تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

«مددکاری اجتماعی، هنرِ زنده نگه داشتن امید در قلب‌های خسته است.»

تقارن خجسته میلاد با سعادت مولی‌الموحدین، حضرت علی (ع) با روز مددکار اجتماعی، نشانه‌ای از قداست و ارزش والای این حرفه در نظام سلامت است. حضرت علی (ع) با مشیِ کریمانه و دستگیری از نیازمندان، برترین الگوی عملی برای تمامی کسانی هستند که عمر خود را وقف کاهش آلام اجتماعی و انسانی کرده‌اند.

در نظام سلامت، «مددکاران اجتماعی» بازوان توانمند تیم درمان و فرشتگان نجات در بحران‌های روحی و معیشتی بیماران هستند. آنان با صبوری و تکیه بر دانش حرفه‌ای، نه تنها به رفع مشکلات مادی و خانوادگی دردمندان کمک می‌کنند، بلکه با دمیدن روح امید، مسیر بهبودی و بازگشت به زندگی را هموار می‌سازند.

اینجانب فرا رسیدن این روز بزرگ را به تمامی مددکاران عزیز شاغل در بیمارستان‌ها و مراکز تابعه دانشگاه علوم پزشکی گیلان که با سعه صدر در خط مقدم خدمت عادلانه ایستاده‌اند، تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند منان برای این عزیزان، سلامتی و توفیق در استمرار راهِ سبز علوی مسألت می‌نمایم.

 

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات