اجتماعی 05 بهمن 1404 - 5 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

همزمان با نخستین روز آغاز هفته رشت و با حضور استاندار؛ مراسم تجلیل از ناوگان حمل‌ونقل عمومی درون‌شهری رشت برگزار شد

به گزارش آفتاب شمال ، مراسم تجلیل از فعالان ناوگان حمل‌ونقل عمومی درون‌شهری رشت، همزمان با نخستین روز آغاز هفته رشت، روز شنبه ۶ دی‌ماه در تالار شهر برگزار شد.

این مراسم با حضور استاندار ،فرمانده سپاه ، رئیس، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار رشت با هدف قدردانی از تلاش‌ها و خدمات رانندگان، بهره‌برداران و فعالان ناوگان حمل‌ونقل عمومی درون‌شهری و نقش مؤثر آنان در تسهیل تردد شهروندان برگزار شد.

در این آیین، بر اهمیت توسعه حمل‌ و نقل عمومی، ارتقای کیفیت خدمات‌ رسانی و نقش این ناوگان در کاهش ترافیک و بهبود کیفیت زندگی شهری تأکید شد و از تلاش‌های مجموعه فعالان این حوزه تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است؛ ناوگان حمل‌ونقل عمومی درون‌شهری رشت به‌عنوان یکی از ارکان مهم مدیریت شهری، نقش بسزایی در پویایی و نظم‌بخشی به ترددهای روزانه شهروندان ایفا می‌کند.

 

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات