استاندار گیلان از جنگلبانی که در حین انجام وظیفه توسط قاچاقچیان مسلح زخمی شده بود در تالش عیادت کرد.
به گزارش آفتاب شمال ؛ هادی حقشناس عصر امروز (چهارشنبه)با “خدمت محمد نژاد”، جنگلبان اهل شهرستان تالش که در حین انجام وظیفه توسط قاچاقچیان با اسلحه شکاری مورد حمله قرار گرفت و زخمی شد، دیدار و گفتوگو کرد و در جریان روند درمان وی قرار گرفت.
در این دیدار حقشناس ضمن دلجویی از جنگلبان آسیبدیده، بر ضرورت حمایت کامل از محیطبانان و تقویت امنیت مناطق جنگلی استان تأکید کرد.
وی همچنین با بیان اهمیت حفاظت از منابع طبیعی و جنگلهای استان، از دستگاههای مسئول خواست تا تمهیدات لازم برای پیشگیری از چنین حوادثی و برخورد جدی با قاچاقچیان در دستور کار قرار گیرد.
خدمت محمد نژاد نیز ضمن قدردانی از توجه مسئولان، بر ادامه تلاش خود برای حفاظت از عرصههای طبیعی استان تأکید کرد.