اجتماعی 05 فروردین 1405 - 3 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

بازدید شهردار رشت از ایستگاه ۱۴ آتش‌نشانی، ستاد فرماندهی و مرکز کنترل

شهردار رشت ضمن بازدید از ایستگاه ۱۴ آتش‌نشانی و مرکز کنترل ۱۲۵، از تلاش‌های شبانه‌روزی آتش‌نشانان در تأمین ایمنی شهروندان قدردانی کرد.

به گزارش آفتاب شمال ، به مناسبت عید نوروز و سعید فطر، رحیم شوقی شهردار رشت به همراه محمد دانش‌شکیب معاون خدمات شهری شهرداری با حضور در ایستگاه ۱۴ آتش‌نشانی، ستاد فرماندهی و مرکز کنترل ۱۲۵ آتش‌نشانی رشت، از تلاش‌ها و خدمات آتش‌نشانان قدردانی کردند.

‌شهردار رشت در جریان این بازدید، از طریق بی‌سیم با نیروهای مستقر ارتباط برقرار کرد و با قدردانی از زحمات آتش‌نشانان، بر حفظ نظم عملیاتی و آمادگی کامل تأکید کرد.

‌همچنین در این بازدید که با هدف تبریک عید و قدردانی از زحمات نیروهای عملیاتی و پشتیبانی آتش‌نشانی انجام شد، شهردار رشت با جمعی از آتش‌نشانان و کارکنان این مجموعه دیدار و گفت‌وگو کرد و از خدمات شبانه‌روزی آنان در تأمین ایمنی شهروندان تقدیر به عمل آورد.

‌شهردار رشت در این دیدار ضمن تبریک عید سعید فطر، نقش آتش‌نشانان در حفظ ایمنی و آرامش شهر را مهم و اثرگذار دانست و بر حمایت مدیریت شهری از مجموعه آتش‌نشانی و ارتقای سطح خدمات ایمنی در شهر تأکید کرد.

‌در ادامه این بازدید، مسئولان از بخش‌های مختلف ایستگاه ۱۴، ستاد فرماندهی و مرکز کنترل ۱۲۵ آتش‌نشانی رشت بازدید کرده و از نزدیک در جریان روند فعالیت‌ها و خدمات این مجموعه قرار گرفتند.

 

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات