اجتماعی 07 خرداد 1405 - 4 هفته پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

شورای سازمان‌های شهرداری رشت تشکیل جلسه داد تأکید شهردار بر ارتقای خدمات شهری

جلسه شورای سازمان‌های شهرداری رشت به ریاست شهردار و با حضور مدیران عامل سازمان‌های تابعه برگزار شد و در این نشست راهکارهای هم‌افزایی، بهبود ارائه خدمات شهری و تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

‌به گزارش آفتاب شمال ، جلسه شورای سازمان‌های شهرداری رشت به ریاست رحیم شوقی، شهردار رشت و با حضور کلیه مدیران عامل سازمان‌های تابعه در سالن جلسات شهرداری برگزار شد.

‌در این جلسه، ناصر عطایی (مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی)، سهیل نوری (مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند)، علی زارع (مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر)، امید اکبری (مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی)، مصطفی مهاجر (مدیرعامل سازمان آرامستان)، علی خانواده محجوب (مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی)، سجاد محجوب (مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز)، شهرام مومنی (مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی)، روح‌الله یزدانی (مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات) و فرزاد جهانی (مدیر حسابرسی شهرداری) حضور داشتند.

‌شهردار رشت در این نشست با تأکید بر ضرورت هماهنگی فرابخشی میان سازمان‌های تابعه، خواستار ارائه راهکارهای عملی برای رفع موانع اجرایی و ارتقای سطح کیفی خدمات به شهروندان شد.

‌هر یک از مدیران عامل نیز به ارائه گزارش عملکرد، تشریح برنامه‌های پیش روی سازمان متبوع خود و بیان چالش‌های پیش رو پرداختند.

‌در پایان این جلسه مقرر شد نشست‌های تخصصی شورای سازمان‌ها به صورت ماهانه و با هدف نظارت بر روند پیشرفت پروژه‌ها و بهبود مستمر خدمات شهری ادامه یابد.

 

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات