اخبار استان ها 11 اردیبهشت 1401 - 4 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

مدیرعامل و کارکنان شرکت گاز استان گیلان در راهپیمایی پرشور روز جهانی قدس شرکت کردند

به گزارش آفتاب شمال  – روز جمعه 9 ارديبهشت 1401 عيسي جمال نيكويي مديرعامل شركت گاز استان گيلان به همراه جمعي از رؤسا و كاركنان اين شركت با حضور در راهپيمايي بزرگ روز جهاني قدس، ضمن حمايت از مردم مظلوم فلسطين، انزجار خود را از رژيم صهيونيستي و استكبار جهاني اعلام كردند.

 

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات