اجتماعی 31 اردیبهشت 1401 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

قدردانی از مادر عروسک‌ها ” مرضیه برومند ” با عروسکی ساخته دست کودکان محک

به گزارش خبرنگار آفتاب شمال حسین منکوئی: مادر عروسک‌های ایران به مناسبت‌های مختلف همراه کودکان مبتلا به سرطان شده است و این بار نیز به واسطه یک اقدام نیکوکارانه به محک آمد. مرضیه برومند، کارگردان و عروسک‌گردان شناخته شده کشورمان در جلسه هیأت مدیره محک حاضر شد و گفت:

قدردانی از مادر عروسک‌ها با عروسکی ساخته دست کودکان محک

به گزارش خبرنگار آفتاب شمال حسین منکوئی: مادر عروسک‌های ایران به مناسبت‌های مختلف همراه کودکان مبتلا به سرطان شده است و این بار نیز به واسطه یک اقدام نیکوکارانه به محک آمد. مرضیه برومند، کارگردان و عروسک‌گردان شناخته شده کشورمان در جلسه هیأت مدیره محک حاضر شد و گفت: «چندی پیش در یک برنامه به همراه دوست عزیزم فاطمه معتمدآریا، سیمین سینمای ایران شرکت و هدیه آن را تقدیم محک کردیم. امروز به واسطه اهدای هدیه‌مان به محک آمدیم تا وظیفه خود را در قبال کودکان مبتلا به سرطان به انجام برسانیم.»

وی افزود: «ما می‌توانیم از هر فرصتی برای انجام مسئولیت اجتماعی خود استفاده کنیم. این روزها که به خاطر کرونا امکان همراهی مستقیم با کودکان محک را ندارم، تلاش می‌کنم تا از روش‌های دیگری در کنارشان باشم. مثلا چند وقت پیش یکی از دوستانم برای پروژه کلیله و دمنه استودیوی خود را در اختیار ما گذاشت و پولی از ما دریافت نکرد. از تهیه‌کننده خواستم تا چک را در وجه محک صادر کند. همه این اقدامات کوچک در کنار یکدیگر می‌تواند اتفاقی بزرگی که همان حمایت از کودکان مبتلا به سرطان است را شکل دهد.»

سعیده قدس، بنیانگذار محک نیز در این برنامه گفت: «شاید بتوان نیکوکاران محک را به دو گروه تقسیم کرد، گروهی از افراد شناخته شده و هنرمندان که در این سی سال به محک پیوستند و به دنبال اقبال این افراد محک توانست جایگاه خود را در جامعه بدست آورد. گروه دیگر نیکوکاران نیک‌اندیشی هستند که با هوش و دقت بسیار همراه محک شدند؛ در همراهی این گروه نمی‌توان استقبال جامعه فرهنگی، هنری و ورزشی را نادیده گرفت.»
در پایان این برنامه از مرضیه برومند با عروسکی که ساخته دست کودکان محک بود و گلدانی که توسط آنها رنگ‌آمیزی شده بود، قدردانی شد.

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *