اجتماعی 28 تیر 1401 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

مدیر عامل شرکت برق منطقه اي گيلان: پیشرفت فیزیكی 71 درصدی پست 230 كیلوولت غرب رشت

مدیر عامل شرکت برق منطقه اي گيلان:پیشرفت فیزیكی 71 درصدی پست 230 كیلوولت غرب رشت

پست 230.63.20 کیلوولت غرب رشت حدود 71 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

پست 230/63/20 کیلوولت غرب رشت با هدف تعدیل بار پستهای انتقال مجاور و تقویت شبکه فوق توزیع مرکز استان به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش آفتاب شمال : بهمن داراب زاده مدیر عامل شرکت برق منطقه اي گيلان با اعلام این مطلب گفت: این پست با اتصالات خطوط ارتباطی 230 کیلوولت با اعتباری حدود 330 میلیارد تومان در صورت تامین به موقع نقدینگی در سال 1402 به بهره برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه این پروژه از نظر مقدار سرمایه گذاری بزرگترین پروژه شرکت می باشد، افزود: عملیات احداث این پست در زمینی به وسعت 15 هزار و250 متر مربع با ظرفیت 200*2 مگاولت آمپر که قابلیت افزایش تا 200*3 مگاولت آمپر را دارد، انجام می شود.

داراب زاده با بیان اینکه این پروژه حدود 71 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است،گفت: این پست با 12 فیدر خروجی 63 کیلوولت که قابلیت افزایش تا 18 فیدر خروجی را دارد و با سیستم عایقی GIS و سیستم کنترل DCS، به منظور تعدیل بار پست های انتقال مجاور و تقویت شبکه فوق توزیع مرکز استان احداث خواهد شد.

مدیر عامل شرکت برق منطقه اي گيلان گفت: این پروژه زیربنایی و ملی از مهمترین پروژه های صنعت برق استان می باشد و از نظر فنی احداث این پست برای کلان شهر رشت بسیار حیاتی و ضروری است و نقش بسزایی در پایداری برق این شهرستان و تامین برق مشترکان محترم این منطقه دارد.

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *