اخبار استان ها 25 مرداد 1401 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

فرهاد خراسانی، مشاور ورزشی مرکز وکلای قوه قضاییه شد

فرهاد خراسانی، مشاور ورزشی مرکز وکلای قوه قضاییه شد

به گزارش آفتاب شمال : به پیشنهاد وحید جمالی، رییس کمیسیون ورزش مرکز وکلا و با تصویب اعضای هیات مدیره این مرکز، فرهاد خراسانی پیشکسوت اخلاقمدار فوتبال گیلان بعنوان مشاور ورزشی مرکز وکلای قوه قضاییه گیلان منصوب شد.

وی پیش از این مشاور حقوقی و امور قراردادهای باشگاه داماش گیلان و همچنین مشاور حقوقی، رییس کمیته انضباطی، سخنگوی باشگاه و معاونت ورزشی باشگاه سپیدرود رشت در لیگ برتر فوتبال ایران و نیز مشاور حقوقی کانون مربیان فوتبال گیلان را عهده دار بود.
خراسانی که به عنوان یک فوتبالیست کارنامه موفقی در این رشته ورزشی دارد؛ فوتبال خود را از رده نوجوانان تا بزرگسالان باشگاه استقلال رشت زیر نظر مجید جهانپور و در کنار بزرگان فوتبال گیلان از جمله بهزاد داداش زاده، امیر افتخاری، هادی طباطبایی، امید هرندی، رسول حقدوست، مهرزاد نوغانی و… ادامه داد؛ ضمن اینکه وی سابقه بازی در باشگاه سپیدرود رشت در لیگ آزادگان، فجر سپاه و صنعت گیلان را در کارنامه خود دارد. گل ۴۰ متری و زیبای فرهاد خراسانی، چپ پای کلاسیک آنروزهای تیم فوتبال منتخب جوانان گیلان در سال ۶۸ در حضور بیش از یک صد هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی تهران (پیش بازی دو تیم پرسپولیس و استقلال تهران) همچنان در اذهان طرفداران قدیمی فوتبال گیلان باقیست. خراسانی طی سالهای اخیر بدون حواشی و جار و جنجال رسانه ای خدمات زیادی به دو باشگاه داماش گیلان و سپیدرود رشت در بحث حقوقی ارائه نمود اما رسانه ها کمتر به این مهم پرداختند.
وی علاوه بر فوتبال و مسایل حقوقی قلم بدست تواناییست که در بیان حقایق، تعارف و مماشات در نوشتار او دیده نمی شود؛ عضو هیات تحریریه روزنامه سوال جواب و نایب رییس هیات مدیره خانه مطبوعات و رسانه های گیلان بخشی از فعالیت های وی در سال های گذشته محسوب می شود. برای فرهاد خراسانی در تمامی عرصه های ورزشی، رسانه ای و شغل شریف وکالت دادگستری موفقیت روزافزون آرزومندیم و امیدواریم با حضور وی مرکز وکلای قوه قضاییه گیلان در آینده ای نزدیک در راستای اهداف ورزشی مدنظر به نتایج شایسته ای دست یابد.

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *