اخبار استان ها 27 مرداد 1401 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0
خبر خوش وزارت کار برای کارمندان

اعمال فوق العاده ویژه ۳۵ درصد برای همه کارمندان در شهریور ماه

خبر خوش وزارت کار برای کارمندان
اعمال فوق العاده ویژه ۳۵ درصد برای همه کارمندان در شهریور ماه
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی : فوق العاده ویژه ۳۵ درصد برای همه کارمندان شهریور ماه امسال اعمال می‌شود.

به گزارش آفتاب شمال :سید محمدرضا حسینی گفت: فوق العاده ویژه ۳۵ درصد برای کارکنان وزارتخانه‌هایی که تاکنون شامل شان نشده بود از جمله وزارت کار، مراحل پایانی تصویب را طی می‌کند و از ماه آینده (شهریور ماه) اعمال می‌شود.

اعمال فوق العاده ویژه ۳۵ درصد برای همه کارمندان در شهریور ماه
وی افزود: رویکرد دولت سیزدهم عدالت است و بر این مبنا اقشار ضعیف و استان‌های محروم در آن جایگاه ویژه‌ای دارند و دولت جایگاه ویژه‌ای برای آنان قائل است.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: هدف بنده از سفر استانی بررسی مسائل و مشکلات اداره کل و حضور در شورای هماهنگی، مرور سیاست‌های دولت جدید و ارزیابی اقداماتی است که تاکنون انجام شده است.

حسینی در بازدید از مجموعه ورزشی کارگران یاسوج توجه به سلامت و ورزش کارکنان را از اولویت‌های ویژه وزارت تعاون کارو رفاه اجتماعی برشمرد و گفت: همه همکاری ها لازم برای تکمیل بخش‌های نیمه تمام مجموعه ورزشی کارگران یاسوج انجام می گیرد.
معاون توسعه منابع انسانی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه امنیت و آسایش مردم و عزت و سربلندی جمهوری اسلامی ایران به واسطه خون شهدا و جان برکفان این نظام است افزود: با این حال فاصله ما با معیار و اهداف شهیدان زیاد شده است و باید تلاش کنیم آرمان ها و اهداف شهدا را سرلوحه کار خود قرار دهیم.
وی گفت: چرا باید مدیر انقلابی و به ظاهر پیرو خون شهیدان از خودروهای گران قیمت استفاده کند این در حالی است که کارمند و کارشناس زیر مجموعه، یک دستگاه خودرو برای ماموریت ندارد.
معاون توسعه منابع انسانی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی خطاب به مدیر کل تعاون کارورفاه اجتماعی استان تاکید کرد:در انتخاب مدیر نباید وامدار و بله قربان گوی سیاسیون و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی باشید.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم در دیدار با معاون توسعه منابع انسانی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی مشارکت و سرمایه گذاری بنگاه‌های وابسته به این وزارتخانه در این استان را خواستار شد.

خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *