گیلان 10 شهریور 1401 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

با همراهی فرماندار رشت، صورت پذیرفت؛ بازدید وزیر ورزش و جوانان و استاندار گیلان از ورزشگاه های شهید عضدی و سردار جنگل رشت

با همراهی فرماندار رشت، صورت پذیرفت؛
بازدید وزیر ورزش و جوانان و استاندار گیلان از ورزشگاه های شهید عضدی و سردار جنگل رشت/ اعزام کاروان توزیع اقلام ورزشی خانه های روستایی / افتتاح اولین شورای حل اختلاف ورزش کشور در رشت

وزیر ورزش و جوانان، استاندار گیلان و فرماندار رشت از ورزشگاه های شهید عضدی و سردارجنگل رشت بازدید کردند.

به گزارش آفتاب شمال ؛ پیش از ظهر امروز (پنج شنبه) در ادامه برنامه های سفر وزیر ورزش و جوانان به گیلان دکتر سید حمید سجادی با همراهی دکتر اسدالله عباسی استاندار، دکتر حمید رضا امام پناهی فرماندار رشت و جمعی از نمایندگان مردم گیلان در مجلس شورای اسلامی و مسولان استانی از وضعیت و امکانات موجود در ورزشگاه‌های شهید عضدی و سردار جنگل در رشت بازدید کرد.

همچنین کاروان توزیع اقلام ورزشی خانه های روستایی گیلان با حضور وزیر ورزش و جوانان و نماینده عالی دولت در استان به نقاط مختلف استان اعزام شدند.

استاندار گیلان نیز در جریان بازدید وزیر ورزش و جوانان از ورزشگاه شهید عضدی رشت به نحوه تکمیل این ورزشگاه اشاره و عنوان کرد: به طور شبانه روزی کارفرما و کارگران در این ورزشگاه مشغول به‌کارند تا روند تکمیل ورزشگاه شهید عضدی رشت سرعت گیرد.

دکتر اسدالله عباسی افزود: با توجه به شرایط موجود پیش‌بینی می شود تا پایان آذرماه امسال روند تکمیل، مرمت و بازسازی ورزشگاه شهید عضدی رشت و کاشت چمن طبیعی در این مجموعه ورزشی پایان یافته و بهره برداری شود.

وی ادامه داد: پیگیری‌ها از سوی مدیرکل ورزش و جوانان گیلان انجام می‌شود و ما هم بر امور اجرای این پروژه و همچنین سایر پروژه های نیمه تمام نظارت داریم تا روند بازسازی و به بهره برداری رسیدن آنان شتاب بیشتری یابد.
همچنین اولین شورای حل اختلاف ورزش کشور نیز در رشت با حضور دکتر سجادی و دکتر عباسی آغاز به کار کرد.

پیش از این بازدیدها، نشست مشترک استاندار و مجمع نمایندگان گیلان و وزیر ورزش و جوانان در رشت برگزار شد.

 

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *