گیلان 12 شهریور 1401 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

کسب رتبه درجه یک ارزیابی اعتبار بخشی در بیمارستان شهید انصاری رودسر

کسب رتبه درجه یک ارزیابی اعتبار بخشی در بیمارستان شهید انصاری رودسر
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان از کسب درجه یک توسط بیمارستان شهید انصاری رودسر در دوره پنجم ارزیابی اعتبار بخشی خبر داد.

به گزارش آفتاب شمال :  دکتر حیدر علی بالو – معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان اظهار داشت: در ارزیابی اعتبار بخشی دوره پنجم بیمارستان‌های استان که از ابتدای خرداد ماه سال جاری آغاز شد بیمارستان شهید انصاری رودسر موفق به کسب درجه یک شد.

دکتر بالو با بیان اینکه سلامت جامعه یکی از مهم ترین نیازها و اساسی‌ترین حقوق شهروندان و همچنین از اولویت‌های اصلی به رسمیت شناخته شده است، اهمیت نظام سلامت در هر جامعه و بررسی اعتبار بخشی خدمات بهداشتی درمانی از نظر کیفیت ارائه خدمت، روش، فرایند کار و تجهیزات از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و اعتبار بخشی به عنوان یکی از معتبرترین و شناخته شده ترین روش های ارزیابی نظام مند مبتنی بر کیفیت و ایمنی مراکز ارائه دهنده خدمات سلامت در راستای دستیابی به اهداف متعالی خود و در نهایت تعیین درجه اعتبار هر مرکز است.

در پایان دکتر بالو گفت: از اول خرداد ماه سال جاری تا کنون ۹ بیمارستان، اعم از بیمارستان های دولتی و خصوصی در استان مورد ارزیابی قرار گرفته اند و مابقی بیمارستان های استان بر اساس تاریخ گواهینامه های اعتبار بخشی به ترتیب ارزیابی خواهند شد.

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *