اخبار استان ها 30 شهریور 1401 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

امام‌جمعه رشت: صف مردم از اغتشاشگران جدا است

امام‌جمعه رشت:صف مردم از اغتشاشگران جدا است

رشت- امام جمعه رشت با بیان اینکه صف مردم گیلان از اغتشاشگران جدا است، گفت: قوه قضائیه اشراری را که خانه خدا و قرآن‌ها را به آتش کشیدند، مجازات کند.

به گزارش آفتاب شمال ، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه رشت با اشاره به سنگ اندازی مجدد دشمنان نظام و تکرار اعمال کودکانه خود در روزهای اخیر اظهار کرد: بیش از ۹۸ درصد از مردم ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی به جمهوری اسلامی رأی دادند و این یعنی مردم اسلام و اجرای احکام اسلام را در زندگی خود می‌خواهند.

وی با بیان اینکه ملت ایران هزاران شهید در جنگ تحمیلی تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌اند، افزود: تقدیم ۸ هزار شهید فقط از استان گیلان نشان داد این مردم دغدغه نان و آذوقه ندارند بلکه می‌خواهند تا در سایه اسلام زندگی کرده و قانون اسلام بر آنها حکمفرما شود.

امام‌جمعه رشت با اشاره به ایستادگی مردم در بسیاری از اتفاقات عمر ۴۳ ساله انقلاب شکوهمند اسلامی تصریح کرد: مردم می‌دانند که این حکومت اسلامی به آسانی به دست نیامده که با حرکات زالو صفتان به آسانی از دست برود و معتقدم مردم دشمنان اصلی خود را می‌شناسند.

آیت الله فلاحتی با اشاره به دشمنی دیرینه استکبار جهانی خصوصاً کشورهای آمریکا انگلیس و رژیم صهیونیستی تاکید کرد: امروز غول ابزار رسانه‌ای در دنیا در اختیار این کشورهای استعمارگر وحشی است و تمام وحشی گری های دنیا ناشی از قدرت ایالات متحده و صهیونیست و انگلیس است.

فعالیت بیش از ۱۱۰ شبکه ماهواره‌ای علیه نظام اسلامی

امتم جمعه رشت با بیان اینکه از ۳۰۰ ماهواره موجود در دنیا ۱۱۶ ماهواره فقط برنامه سازی شایعه پراکنی و فساد علیه ایران اسلامی را در دستور کار دارد، گفت: ۲۶۰ کانال فارسی زبان علیه جمهوری اسلامی سرویس دهی مجانی می‌کنند و دروغ و شایعه و فساد و جرم و آدم کشی را ترویج می‌کنند در حالی که برای برنامه سازی برای کشورهای خودشان همه هزینه‌ها را از مردم خود می‌گیرند.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه ملت ایران در بمباران شوم رسانه‌ای استقامتی توأم با خداباوری از خود نشان داده و سره را از ناسره درست تشخیص می‌دهند، گفت: دشمنان نظام از ضد انقلاب‌ها، سلطنت طلبان، نادانان فریب خورده و افرادی که از نظام ضربه خورده‌اند به عنوان ابزار انسانی خود بهره می‌برد.

امام جمعه رشت با بیان اینکه مردم گیلان در فضای مسموم کنونی سربلند بودن، ادامه داد: دشمنان انقلاب در هشت سال جنگ تحمیلی با کمک بیش از ۳۵ کشور ملت ایران را در حالی که از داشتن سلاح محروم بودند نتوانستند کاری از پیش ببرند و امروز نیز نمی‌توانند با چند بچه و آدم نادان ملت را از مسیر انقلاب دور کنند.

وی با بیان اینکه مردم گیلان صفشان را از اغتشاش گران جدا کرده‌اند، گفت: از قوه قضائیه می‌خواهیم تمام کسانی که در این ایام مساجد و قرآن‌ها را آ تش زدند را به اشد مجازات برساند و مردم نیز در هر نقطه‌ای که هستند حمایت کنند.

آیت الله فلاحتی تاکید کرد: مسئولان و گردانندگان اغتشاشات اخیر و کسانی که تا کنون بازداشت شده اند گیلانی نیستند و مردم گیلان صفشان از اینها جدا است.

 

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *