اجتماعی 19 شهریور 1402 - 3 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

سرپرست جدید درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی لنگرود منصوب شد

به گزارش آفتاب شمال : طی حکمی از سوی دکتر حسین ابراهیمی مدیر درمان تامین اجتماعی استان، دکتر مهدیه اکبری فرد به عنوان سرپرست جدید درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی لنگرود منصوب شد.
درمراسم معارفه سرپرست جدید درمانگاه تامین اجتماعی لنگرود که با حضور همکاران آن مرکز برگزار شد، دکتر محمد حسن وکیل زاده معاون درمان مدیریت درمان استان به نمایندگی از دکتر حسین ابراهیمی مدیر درمان، با اهداء لوح تقدیر از زحمات دکتر موسی مرادی سرپرست قبلی درمانگاه قدردانی نمود.

 

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات