به مناسبت روز خبرنگار،مراسم تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر رشت برگزار شد
به گزارش آفتاب شمال ؛به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار، مراسم تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر رشت برگزار شد.