ورزشی 16 فروردین 1392 - 11 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

کاستلانی: باید به ولاسکو اعتماد کنیم

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تمرینات تیم ملی والیبال آرژانتین زیر نظر خولیو ولاسکو، سرمربی سابق تیم ملی ایران آغاز شده است. او قرار است تیم ملی کشورش را برای حضور در لیگ جهانی و مسابقات قهرمانی جهان آماده کند.

یکی از مهره‌های کارآمد ولاسکو در این مسابقات قطعا ایوان کاستلانی است. او که سابقه بازی در لیگ‌های آرژانتین، فرانسه و ایتالیا را دارد در مورد حضور ولاسکو در رأس کادر فنی تیم ملی آرژانتین گفت: من به شخصه ولاسکو را نمی‌شناسم ولی با توجه به داستان‌هایی که درباره او شنیده‌ام به شدت مشتاقم که از او مطالب جدید یاد بگیرم. تیم ما به یک رهبر احتیاج دارد و چه کسی بهتر از ولاسکو؟! حقیقت این است که همه ما خیلی هیجان زده هستیم و این موضوع برای‌مان خوب است چون ولاسکو یک مربی با تجربه به حساب می‌آید که می‌داند چه کاری قرار است انجام دهد، بنابراین باید به او اعتماد کنیم.

بازیکن تیم ملی آرژانتین در مورد خاویر وبر،‌ سرمربی سابق تیم ملی گفت: او به من اعتماد داشت و بارها مرا به تیم ملی دعوت کرد. وبر در مقاطعی از زمان، فقط بازیکنان با تجربه و قدیمی را به تیم ملی دعوت می‌کرد اما من در این شرایط هم عضو ثابت تیم ملی بودم. او به من اعتماد به نفس داد و به خاطر همین موضوع از او ممنونم. با این حال در این اواخر، رابطه او با تعدادی از بازیکنان خراب شده بود. در این شرایط، تغییر در تیم ملی می‌تواند مفید باشد.

کاستلانی ادامه داد: ما باید قول دادن را کنار بگذاریم و عمل کنیم و این جز با تمرین بیشتر ممکن نیست. من فکر می‌کنم اگر همه بازیکنان شرایط تیم را درک و هدفدار تمرین کنند، کیفیت بالای تیم ملی آرژانتین به نمایش در می‌آید.

انتهای پیام/

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *