ورزشی 16 فروردین 1392 - 11 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

مجازات برای نمایش مدل‌ موهای عجیب در فوتبال عمان

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مدل‌های موی غیرعادی و عجیب و غریب، از روزهای دور دوران بازیگری کوین کیگان گرفته تا نقش و نگارهای نقش بسته بر سر جبرئیل سیسه و امروز مدل موی تاج خروسی بازیکنانی مانند ماریو بالوتلی همواره سوژه‌ای برای تفریح و خنده اهالی فوتبال و دوستداران این رشته ورزشی بوده است اما هواداران فوتبال در عمان طبق قانون جدیدی که اتحادیه فوتبال کشورشان وضع کرده است از این تماشای چنین صحنه‌هایی محروم شده‌اند.

اتحادیه فوتبال عمان پس از محروم کردن بازیکنان شاغل در لیگ فوتبال این کشور از انجام خوشحالی‌‌های عجیب و غریب پس از گل، اکنون آنها را از نمایش مدل‌های عجیب و غریب برای موهای سر خود نیز محروم کرده است.

طبق بند جدیدی که به قوانین انضباطی فوتبال عمان افزوده شده است، به نمایش گذاشتن هرگونه مدل موی غیرقابل قبول از سوی بازیکنان برای آنها جرایمی در پی خواهد داشت.

صالح الفارسی، نایب رئیس اتحادیه فوتبال عمان در این خصوص به نشریه تایمز عمان گفت: بازیکنان فعلی برای جانشینان خود الگو محسوب می‌شوند و به همین دلیل سر زدن رفتار ناشایست از سوی آنها قابل قبول نیست.

وی افزود: پس از اتفاق اخیر (خوشحالی جنجالی سعید جمعه، مهاجم تیم النهضه پس از گلزنی برابر تیم فنجاء) ما موضوع خوشحالی‌های پس از گل را به طور جدی مورد بررسی قرار دادیم و به دنبال آن تصمیم گرفتیم که قانونی هم برای کنترل وضعیت ظاهری بازیکنان در نظر بگیریم.

طبق قوانین تازه وضع شده توسط اتحادیه فوتبال عمان خوشحالی‌های پس از گل غیرمتعارف در فوتبال این کشور بسته به نوع آنها می‌تواند اخراج بازیکن متخلف را از میدان و محرومیت‌های متعاقب آن، در پی داشته باشد.

انتهای پیام/

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *