ورزشی 16 فروردین 1392 - 11 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

دو بازی بعدی‌مان را ببریم ۹۰ درصد قهرمان می‌شویم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی نفت تهران و گسترش فولاد تبریز گفت: نفت در حال حاضر به مرحله ‌ای رسیده  که یکی از شانس‌های قهرمانی محسوب می‌شود و این موضوع اتفاق نیفتاده جز با تلاش، فداکاری و همدلی تمام مجموعه و عوامل تیم.

سرمربی نفت تهران اضافه کرد: برای بازی فردا انگیزه زیادی داریم تا سه امتیازی که بسیار حساس هم هست را کسب کنیم اگر چه می‌دانیم مقابل گسترش فولاد بازی سختی خواهیم داشت.

گل‌محمدی اظهار داشت: با آمدن تارتار به گسترش فولاد فکر می کنم این تیم تغیرات مثبتی داشته است. در لیگ بازی آسانی وجود ندارد و امیدوارم  با گرفتن این سه امتیاز برای رسیدن به قهرمانی وضعیت بهتری داشته باشیم.

وی  تاکید کرد: پس از پیروزی خوبی که مقابل استقلال بدست آوردیم بازیکنان ما از لحاظ روحی و جسمی در شرایط خوبی هستند ولی متإسفانه دو بازیکن خوبمان را در اختیار نداریم. امین حاج محمد به دلیل محرومیت و وحید امیری به دلیل مصدومیت ما را همراهی نمی‌کنند اما سایر بازیکنان سرحال و آماده هستند.

سرمربی نفت تهران در مورد بازی‌های باقیمانده و امیدواری به قهرمانی در لیگ گفت: فکر می کنم اگر بتوانیم دو بازی آینده مان را ببریم 80،90 درصد احتمال قهرمانی داشته باشیم. 6 امتیاز باقیمانده امتیاز قهرمانی است.

انتهای پیام/

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *