استان 12 تیر 1393 - 10 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 4 دقیقه
کپی شد!
0

وحدت و همدلي مسئولان حلقه مفقوده توسعه رشت است

مظفر نيکومنش نودهي رئيس کميسيون بهداشت و محيط زيست شوراي اسلامي شهر رشت در گفتگو با خبرنگاران در پاسخ به اين سئوال که چه اقدامي براي رودخانه هاي شهر رشت انجام داده ايد، اظهار کرد: از 8 ماه قبل که اعضاي شوراي اسلامي دوره چهارم کار خود را در رشت آغاز کرده اند، کارهاي زيادي توسط شهرداري رشت انجام شده و هم اکنون با دو مشاور در حال کار کردن بر روي دو  رودخانه هستيم.

وي با بيان اينکه دغدغه من موضوع بهداشت و شرايط شهروندي است و من اولين طرح ساماندهي فاضلاب رشت را ارائه داده ام، گفت: در گذشته مردم در رودخانه زرجوب ماهي گيري مي کردند، اما اکنون شرايط به گونه اي شده است که نمي توان از کنار اين رودخانه به راحتي عبور کرد.

عضو شوراي اسلامي شهر رشت با اشاره بر اينکه رودخانه ها نعمتي هستند که براي ما تبديل به معضل شده اند، خاطرنشان کرد: در تلاش هستيم تا رودخانه ها به شکلي باشند که مردم بتوانند از اين نعمت الهي استفاده کنند.

نيکومنش نودهي با بيان اينکه يکي از نمايندگان مجلس در مصاحبه اي گفته است که گفته هاي شوراي شهر رشت در رابطه با رودخانه زرجوب به مانند شعار است، تصريح کرد: ما به جاي اينکه از يکديگر گله مندي کنيم، مي بايست کار را به پيش ببريم. مشکل رشت اين است که در کنار همديگر نمي نشينيم و با خرد جمعي کارها را به پيش نمي بريم. انتقادهاي ما به يکديگر زياد است، اما فکر اساسي نمي کنيم.

وي تاکيد کرد: ما 8 ماه است که به شوراي شهر رشت آمده ايم و شما 8 سال است که نماينده اين مردم هستيد. در طول اين 8 ماه بسياري از کارها را انجام داده ايم، اما شما که 8 سال بوده ايد چه کار کرده ايد. همان آقايي که مي گويد کارهاي شوراي شهر شعار بوده، شما 8 سال در سطح کلان بوده ايد و دست شما نيز باز بوده است پس چرا کاري نمي کنيد.

رئيس کميسيون بهداشت و محيط زيست شوراي اسلامي شهر رشت افزود: 800 کيلومتر در رشت فاضلاب داريم و اگر بخواهيم همه آن را بکنيم، شهر شخم زده مي شود و مي بايست با مديريت اين مشکل را برطرف کرد.

نيکومنش نودهي در پاسخ به اين سئوال که شنيده شده است که افرادي در شوراي شهر رشت خود را براي نمايندگي مجلس دهم آماده مي کنند، آيا سخنان اين نماينده به دليل تقابل با اين افراد است، گفت: مسئوليت براي هيچکس ماندني نيست و بايد نيروهاي جديد بر سر کار بيايند و اگر کسي فکر کند که فقط خودش بر کرسي قدرت باقي خواهد ماند و اعضاي شوراي شهر را براي خودش رقيب بداند، کار اشتباهي است و ما چنين مسئله اي را در شورا حس نمي کنيم.

وي در رابطه با زباله هاي شهر رشت نيز گفت: براي تفکيک و بازيافت زباله مبلغ 270 ميليون تومان اختصاص داده ايم که اين رقم در گذشته کمتر بوده است.

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *