اجتماعی 12 آذر 1393 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

جزئیات بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی اعلام شد

 
علی اصغر بیات گفت: برای انعقاد قرارداد مجدد بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی با چندین شرکت بیمه ای مکاتبه کرده و با در نظر گرفتن قیمت ، توانمندی شرکتها و همچنین موسسات تحت پوشش در نهایت شرکت آتیه سازان حافظ در مناقصه برنده شد و امسال نیز این شرکت بیمه ای خدمات به بازنشسگان تامین اجتماعی ارائه می دهد.

وی از افزایش سطح تعهدات درمانی شرکت آتیه سازان برای ارائه خدمات بیمه تکمیلی به بازنشستگان خبر داد و افزود: این تعهدات نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است بطوریکه برای اعمال جراحی 10 میلیون تومان پرداخت خواهد شد و نسبت به سال قبل مبلغ آن 2 میلیون تومان بیشتر شده است.

رییس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی افزود: همچنین در قرار داد جدید برای بیماران خاص شامل تالاسمی، هموفیلی و دیالیزی و بیماران سرطانی تمهیدات ویژه ای در نظر گرفته شده است.

به گفته بیات، سال قبل ماهیانه 20 هزار و 200 تومان از بازنشستگان برای بیمه تکمیل درمان کسر می شد و در قرار داد جدید این مبلغ به 23 هزار و 200 تومان افزایش یافته که از آذرماه از حقوق بازنشستگان کم می شود.

وی با اشاره به اینکه 2 میلیون و 400 هزار بازنشسته و خانواده آنان تحت پوشش بیمه تکمیلی هستند، افزود: از کل جمعیت بازنشستگان 80 درصد آنان از خدمات بیمه تکمیلی برخوردارند.

بیات اظهار داشت:به طور اتوماتیک براساس لیست حقوق آبان ماه بازنشستگان، تمامی آنان تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار گرفته اند و درصورتیکه هر کدام قصد انصراف و یا اضافه شدن این بیمه را دارند (بازنشستگان جدید) می توانند تا بهمن ماه به کانون های بازنشستگان در شهرستان محل اقامت خود مراجعه و فرم مخصوص را تکمیل کنند.

وی به مدت زمان پرداخت هزینه های خسارت درمان بازنشستگان اشاره کرد و افزود: بازنشستگان در صورت تکمیل مدارک و اسناد بیمارستانی مورد نیاز بیمه آتیه سازان، خسارت درمان خود را طی یک هفته تا 10 روز دریافت کنند.(مهر)

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *