استان 17 آذر 1393 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

برگزاري نمایشگاه توانمندی های پژوهشی و فناوری

 دكتر نجفي در آئين گشايش اين نمايشگاه با بيان اينكه گيلان از استانهاي نخبه پرور كشور است گفت : تلاش براي استفاده از فرصت‌هاي شغلي در بخش‌هاي فناوري، اقتصاد مقاومتي و شركت‌هاي دانش بنيان بايد افزايش يابد.

وي با اشاره به گلايه خود از تعدادي از دستگاه‌هاي اجرايي در شوراي برنامه‌ريزي گفت : عزم دولت تدبير واميد بهره‌گيري از شركت‌هاي دانش بنيان است امّا در اين بخش جديت خوبي در استان ديده نشده است.

 استاندار با بيان اينكه در سال‌هاي اخير از ايران ترسيم شده 1404 فاضله گرفتيم گفت : اين فاصله ها بايد با تلاش مضاعف كم شود.

دكتر نجفي به مسائل و مشكلات صنعت ابريشم، فرش بافي، آبزيان و كشاورزي گيلان و بهره نگرفتن از فرصت‌هاي دريا محور براي توسعه اشاره كرد و گفت : از پژوهشگران مي‌خواهم وارد اين عرصه‌ها و شده و مسائل ومشكلات را موشكافي كنند.

   مديرکل آموزش و پژوهش استانداري  هم گفت : نمایشگاه توانمندی های پژوهشی و فناوری استان گیلان از تا نوزدهم آذر با هدف ارایه و ارزیابی فعالیت های پژوهشی و فناوری یکساله دانشگاه ها، موسسات پژوهشی، مراکز رشد و پارک های علم و فناوری، صنایع و دستگاه های اجرایی برپا است.

محمد حسینی افزود :همچنین در این مدت 17 عنوان نشست علمی و کارگاه های آموزشی؛ به عنوان برنامه های جنبی نمایشگاه با هدف آشنایی نسل جوان با پژوهشگران و مبتکران برتر استان و همچنین میزگردهای تخصصی با موضوع چالش های استانی، با حضور مدیران مرتبط و کارشناسان و صاحب نظران تشکیل می شود.

دبیر جشنواره پژوهش و فناوری استان گیلان افزود :اين نمایشگاه شامل 44 غرفه از ساعت 9 صبح تا 16 عصر در سالن وارش واقع در  میدان امام حسین، کمربندی مدرس، جنب ایستگاه آتش نشانی برپا است .

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *