ورزشی 17 آذر 1393 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

درخشش اعجوبه آرژانتيني؛ پيروزي پرگل بارسا در دربي کاتالونيا

به گزارش آفتاب ايران ، آبی اناری ها با درخشش لیونل مسی موفق شدند حریف خود را به راحتی در هم بکوبند. در این بازی، ستاره ی آرژانتینی هت تریک کرد تا از رقیب خود، رونالدو در این زمینه عقب  نماند. بارسلونا در ابتدا عقب افتاد و بعد موفق شد با درخشش مسی به بازی برگردد.

در دقیقه 13، ابتدا سرجیو گارسیا بود که دروازه بارسا را باز کرد. با یک توپ ربایی خوب از بوسکتس و پشت سرگذاشتن پیکه، یا یک ضربه ی پای چپ دقیق اولین گل بازی را به ثمر رساند. اسپانیول تا اواخر نیمه ی اول به خوبی توانست بازی را کنترل کند تا اینکه در دقیقه 45، لیونل مسی اجازه نداد تیمش با شکست به رختکن برود. روی پاس ژاوی، مسی صاحب موقعیت شد و توپ را با یک ضربه ی دقیق، وارد دروازه ی اسپانیول کرد.با شروع بازی در نیمه ی دوم، بار دیگر مسی روی پاس سوارز، موفق شد گل دوم بارسا را به ثمر برساند و تیمش را پیش بیندازد. حملات بارسا ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 53، روی سانتر راکیتیچ از روی نقطه کرنر، جرارد پیکه موفق شد گل سوم تیمش را به ثمر برساند. در دقیقه 77 نیز روی پاس عالی آلبا،پدرو صاحب توپ شد و موفق شد با یک ضربه ی دقیق، توپ را به گوشه ی راست دروازه ارسال کند و اختلاف را به 3 گل برساند. در دقیقه 81 نیز مسی هت‌تریک خود را با به ثمر رساندن یک گل دیگر تکمیل کرد تا هم خیلی از رونالدو جا نماند و هم تیمش را به یک پیروزی ارزشمند برساند.

بدین ترتیب، بارسا با 34 امتیاز و دو امتیاز نسبت به صدر، در رده ی دوم جدول قرار گرفت و اسپانیول، با 14 امتیاز از 14 بازی، در رده ی دوازدهم قرار گرفته است.

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *