استان 02 بهمن 1393 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

بازدید معاونان نهاد کتابخانه های عمومی کشوراز کتابخانه عمومی خاتم الانبیاء رشت

 

به گزارش آفتاب ايران : در حاشیه آیین معارفه مدیر کل کتابخانه های عمومی استان گیلان صورت پذیرفت: بازدید معاونان نهاد کتابخانه های عمومی کشوراز کتابخانه عمومی خاتم الانبیاء رشت حجت الاسلام و المسلمین واحدی و محمد اله یاری با همراهی جمعی از مدیران اداره کتابخانه های عمومی استان گیلان از کتابخانه عمومی خاتم الانبیاء رشت بازدید کردند
به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدرضا واحدی معاون استان ها، مجلس و مشارکت های نهاد، محمد اله یاری فومنی معاون توسعه کتابخوانی و کتابخانه های نهاد به همراه جمعی از مدیران اداره کل کتابخانه های استان گیلان صبح امروز چهارشنبه یکم بهمن از بخش های مختلف کتابخانه عمومی خاتم الانبیاء رشت بازدید و با کتابداران این کتابخانه در جمعی صمیمانه به گفتگو نشستند.
زهرا بدن آرا مسئول کتابخانه خاتم الانبیاء در این بازدید ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده در این کتابخانه اظهار داشت: این کتابخانه از اردیبهشت 1393 هر ماه بدون وقفه افزایش عضو داشته است که برخورد دوستانه کتابداران این کتابخانه از عوامل موثر در این جذب عضو بوده است.
وی در ادامه با تقدیر از دبیرکل نهاد به خاطر ایجاد آرامش در محیط کار و ضمن گلایه بابت عدم ارسال منابع در دو سال اخیر، افزایش اعضای این کتابخانه با شرایط کنونی را قابل ملاحظه دانست.
حجت الاسلام والمسلمین واحدی نیز در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از شادابی محیط کتابخانه خاتم الانبیاء، به ضرورت ارائه خدمات مشاوره ای در کتابخانه ها تاکید کرد و گفت: یکی از سیاست های جدید نهاد، افزایش کتابدار کتابخوان است، چراکه بدون تحقق این امر، به هدف مورد نظر نخواهیم رسید.
کتابخانه عمومی خاتم الانبیا در تاریخ 10 تیر1378 در مجتمع فرهنگی هنری خاتم الانبیا واقع در مرکز شهر رشت افتتاح شده است و در حال حاضر با هفت نیروی کتابدار در پنج بخش مرجع، کودک، گویا و بریل، نشریات و کافی نت فعالیت می کند.
این کتابخانه همچنین در حال حاضر با 3850 عضو فعال،27000 عنوان کتاب دارد و در بخش کودک این کتابخانه، فعالیت هایی همچون: قصه خوانی، مسابقه نقاشی، جشن های مناسبتی و بازدید گروهی انجام می شود.
بخش گویا و بریل این کتابخانه نیز با 120 عنوان کتاب بریل و 6800 عنوان کتاب گویا، توسط زهرا خسروی مسئول کم بینای این بخش اداره می شود.

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *