استان 04 خرداد 1394 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

رسانه های فعال در حوزه سوم خرداد تجلیل می‌شوند

به گزارش آفتاب شمال ، فیروز فاضلی در آستانه فرا رسیدن سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر، گفت: مقاومت مردم خرمشهر، حماسه ای از یاد نرفتنی است؛ چرا که مردم این شهر در حالی به مبارزه با دشمن پرداختند که از پیش برای این تهاجم و تجاوز آمادگی نداشتند.

وی افزود: آنها با سلاح عزم و ایمان به مکتب و عشق و علاقه به میهن اسلامی شان، با دست خالی چنان مقاومت کردند که در تاریخ، بی نظیر ماند؛ مقاومت بی سابقه ای که در خرمشهر انجام شد، هرگز با دیگر مقاومت ها قابل مقایسه نیست.

به گفته فاضلی؛ خرمشهر برای ملت ما تنها یک شهر نیست، بلکه تاریخ گویای پایداری، ایثار و جاودانگی انقلاب است. از این رو، سوم خرداد و فتح این شهر، آیینه گویایی از تاریخ و جغرافیای دفاع مقدس و جهاد آگاهانه و شجاعت مظلومانه این امت است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اظهار کرد: به همین مناسبت، این اداره‌کل با همکاری اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از رسانه‌های فعال استان در حوزه گرامیداشت سوم خرداد و فتح خرمشهر تجلیل می‌کند.

وی ادمه داد: این طرح با هدف حمایت از رسانه‌ها و گرامیداشت سوم خرداد و با موضوع «گرامیداشت سوم خرداد، سالروز فتح خرمشهر» انجام می‌شود.

فاضلی اذعان کرد:  آثار می‌بایست در قالب خبر، گزارش، گفتگو، شعر، مقاله، عکس و… از اول تا ششم خرداد ۹۴ منتشر شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان تصریح کرد: نشریات محلی، پایگاه‌های خبری و دفاتر خبرگزاری‌ها در استان می‌بایست آثار خود را در قالب لوح فشرده تا ۹ خرداد به روابط عمومی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان به آدرس رشت، بلوار شهید بهشتی، جنب دفتر خبرگزاری ایرنا ارسال کنند.

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *