استان 04 خرداد 1394 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

وزير نيرو قدردانی از جانبازان و ايثارگران را تداوم راه آنان دانست

به‌گزارش آفتاب شمال ، مهندس “حميد چيت‌چيان” همزمان با ولادت حضرت ابوالفضل‌العباس (ع) و روز جانباز، در آیین تجلیل از جانبازان و ایثارگران صنعت آب و برق، با بيان اينکه به سه دليل عمده بايد همه ساله از جانبازان و ايثارگران قدردانی شود، افزود: مردم ايران و ما قدردان انسان‌هايي هستيم که در شرايط سخت جان خود را بر کف نهادند و در ميدان‌هاي دفاع مقدس از ملت، استقلال کشور و دين و مذهب و ناموس اين مرز و بوم دفاع کرده و با بدن مجروح به خانه بازگشتند و نعمت وجودشان هم‌اکنون در بين ماست و ما با اين کار خود به آنان مي‌گوييم همواره قدردان شما هستيم.
وزير نيرو دليل دوم قدردانی از جانبازان و ايثارگران را تداوم راه آنان و امام راحل (ره) بيان کرد و اظهار داشت: ما با اين کار خود به آنان اعلام مي‌کنيم که اهداف و آرمان‌هاي شما را از ياد نبرده‌ايم و در مسيري گام برمي‌داريم که شما براي آن شهيد يا جانباز شده‌ايد و به عهد خود با امام راحل (ره) وفادار خواهيم ماند.
چيت‌چيان با بيان دليل سوم برگزاري روز جانباز، افزود: چنانچه اهداف و آرمان‌هاي حضرت امام (ره) و انقلاب از سوي دشمن به خطر بيفتد،‌ ما نيز ادامه‌دهنده راه شهدا خواهیم بود و همان‌طور که جانبازان عمل کردند،‌ ما نيز آماده هستيم تا مانند آنان با گذشتن از جان خود، از آرمان‌هاي انقلاب محافظت کنيم.
مشاور وزير نيرو در امور ايثارگران و جانبازان نیز در این آیین با بيان جايگاه ويژه جانبازان و شهدا و ايثارگران نزد باري‌تعالي، بيان داشت: وزارت نيرو بيش از 20 هزار ايثارگر دارد که با مدارک دانشگاهي بالا در پست‌هاي حساس صنعت آب و برق مشغول به خدمت هستند.
“سیدیعقوب مرادی” يادآور شد: حدود چهارهزار نفر جانباز در صنعت آب و برق مشغول خدمت هستند.
وي افزود: با تدابير دولت تدبير و اميد،‌ سند راهبردي خدمات‌رساني به رزمندگان اسلام به‌تازگی در دستورکار هيات وزيران قرار گرفته و در شرف تهيه و تدوين و ابلاغ است که پنج ميليون رزمنده را دربر خواهد گرفت.
در پايان این آیین، از جانبازان و ايثارگران و خانواده‌هاي شهداي صنعت آب و برق تجلیل شد.

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *