استان 11 خرداد 1394 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

اعمال محدوديت هاي ترافيكي در گيلان

 

به گزارش آفتاب شمال : سرهنگ مهيار رستگار فرمانده پليس راه استان گيلان در تشريح اين خبر گفت: بدليل برگزاري بيست و ششمين سالگرد ارتحال امام خميني(ره) و جشن هاي نيمه شعبان كه منتهي به تعطيلات آخر هفته مي گردد پيش بيني مي شود حجم تردد در محور هاي مواصلاتي گيلان افزايش يابد.
سرهنگ رستگار با بيان اينكه به منظور افزايش ايمني، ايجاد كشش، و تسهيل در امر عبور و مرور وسايل نقليه پليس راه گيلان محدوديت هاي ترافيكي را از روز سه شنبه مورخ 12/3/94 تا روز جمعه 15/3/94 در محور هاي ارتباطي استان نموده است.
وي با بيان اينكه تردد انواع تريلر و كاميون به استثنا حاملين مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 12:00 الي ساعا 24:00 روز سه شنبه مورخ 12/3/94 و همچنين ساعت 6:00 الي 24:00 روزهاي چهارشنبه و جمعه مورخ 13 و 15/3/94 از محور قديم قزوين به رشت و بالعكس ممنوع است افزود: تردد اين قبيل وسايل در آزادراه رشت قزوين به رشت و بالعكس ممنوع خواهد بود.
فرمانده پليس راه استان گيلان افزود: محدوديت هاي ترافيكي در محور قديم آستارا- اردبيل نيز اجرا مي شود و تردد انواع تريلر و كاميون به استثنا حاملين مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 7:00 الي ساعا 24:00 روزهاي چهارشنبه و جمعه مورخ 13 و 15/3/94 از محور آستارا به اردبيل و بالعكس ممنوع مي باشد.
سرهنگ رستگار با بيان اينكه در تمامي محور هاي برون شهري كه در روزهاي فوق ممنوعيت و محدوديت ترافيكي براي انواع تريلر و كاميون اعمال مي گردد افزود: عبور و مرور انواع تريلر، كاميون و تانكر هاي حامل مواد سوختي و فاسد شدني يا داراي مجوز از پليس راهور ناجا از اين امر مستثني است و ممنوعيت تردد اين وسايل تنها در راه هايي كه مقررات يكطرفه شدن عبور و مرور و يا ممنوعيت تردد در طول سال دارند اجرا مي شود.

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *