استان 11 خرداد 1394 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

راه اندازی سامانه پرداخت تلفنی 1522 قبوض آب و فاضلاب شهری استان گيلان

آفتاب شمال : كاظم لطفی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان در نشست رابطین روابط عمومی شرکت و خبرگزاریها ضمن ارزیابی مناسب کیفیت آب شرب استان تصریح کرد: با توجه به پایداری منابع آبی در تأمین آب استان، در آینده گیلان از نظر منابع آب از استان های پايدار خواهد بود.

وی عدم نگهداری و بهره برداری مناسب از تأسیسات آبرسانی را از ضعف های این حوزه دانست و افزود: قدم برداشتن در حوزه مدیریت مصرف با توجه به کاهش منابع آبی در سطح کشور مهمترین مسئله است که باید با برنامه ریزی و آموزش همگانی بطور جدی پیگیری گردد.

مدیرعامل آبفای گیلان با اشاره به کارشناسان جوان و پویای شرکت از آنان بعنوان افتخارات شرکت یاد کرد و تصریح کرد: روابط عمومی زبان گویا و چشم بینای سازمان است و بعنوان پل ارتباطی باید کارکردها و فعالیت های شرکت را انتقال داده و بازخورد آن در جامعه را منعکس نماید.

وی همچنین با تأکید بر تخصصی نمودن دیدگاهها اظهار داشت: تحول سازمانی منوط به دیدگاه فنی و کارشناسی به کارهاست و روابط عمومی ها باید ضمن انتقال تمامی اخبار، نارسایی ها و کاستی ها را جهت اصلاح ساختار و رفع موانع به مدیریت منعکس نمایند.

مديرعامل آبفای استان گيلان با بیان اینکه مانده مطالبات سالهای 92 و 93 اين شرکت برابری می کند، افزود: این یک پیام روشن در مدیریت است و باید این آمار در سال 94 کاهش یابد.

در ادامه مدیر روابط عمومی آبفای گیلان نیز، ضمن تبریک هفته روابط عمومی به ارائه گزارشی از فعالیت های آبفای گیلان در سال گذشته اشاره کرد.

حمیدرضا ناطقی با بیان اینکه سامانه پاسخگویی 122 آب و فاضلاب استان بطور شبانه روزی در حال پاسخگویی به شهروندان است، افزود: علاوه بر این سامانه پیامکی 200001522 نیز در خدمت مردم استان قرار دارد.

وی ياد آور شد، ساخت فیلم مستند آب سد شهر بيجار که بزودی از شبکه باران پخش خواهد شد و همچنين راه اندازی سامانه پرداخت تلفنی 1522 از اقدامات شاخص آبفای گيلان در ماههای گدشته بوده که برای سهولت در امر خدمات رسانی به مردم شریف استان انجام گرديد.

در پایان ضمن تقدیر و تجلیل از زحمات یکساله رابطین روابط عمومی و خبرگزاریها، رابط روابط عمومی امور آبفای لنگرود بعنوان روابط عمومی برتر در ارائه اخبار و گزارشات امور معرفی شد.

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *