استان 22 مرداد 1394 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

افتتاح 387 پروژه برق رسانی در هفته دولت

به گزارش اختصاصی آفتاب شمال :مدیر عامل شرکت توزیع برق منطقه ای اظهار داشت برطرف کردن مشکل زیرساختی برق استان نیازمند اختصاص اعتبارات کافی است


مدیر عامل شرکت توزیع برق منطقه ای درجلسه تقدیر از خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار به افتتاح 387 پروژه برق رسانی در هفته دولت که اعتباری در حدود 16 میلیارد تومان دارد اشاره کرد و گفت برق مشترکین از طریق 27  هزار کیلومتر کابل فشار متوسط 20 کیلوولت و فشار ضعیف با استفاده از 17 هزار پست برق تامین می شود .
طالبی 78 درصد از مشترکین برق گیلان را خانگی دانست و بیان کردد 47 درصد مصرف برق خانگی است و مابقی در دیگر موارد مصرف می گردد .
این مسئول رطوب بالا را علت کاهش عمر تجهیزات دانست و عنوان کرد ما هنوز نتوانسته ایم  با توجه آسیب برق سالهای 83 و 86  ، اعتبارت خسارت برق را در سالهای مذکور جذب کنیم .
  طالبی اظهار داشت  برق‌رسانی به سه روستای رضوانشهر با استفاده از انرژی خورشیدی در هفته دولت امسال انجام خواهد شد . و گفت  در مناطق دارای شرایط مناسب با هماهنگی محیط زیست و منابع طبیعی برق‌رسانی با استفاده از انرژی خورشیدی و دیگر انرژی‌های تجدیدپذیر انجام می‌شود.
این مسئول ، سرویس و تعمیر به‌موقع شبکه‌های برق را حائز اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: ۲ هزار و ۵۳۵ روستای گیلان برق‌دار است.
در پایان طالبی بسیاری از شبکه‌های برق گیلان را به طور موقتی خواند و بیان کرد: برطرف کردن مشکل زیرساختی برق استان نیازمند اختصاص اعتبارات کافی است.

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *