ورزشی 22 مرداد 1394 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

ستارگان فوتبال به ایران می‌آیند؛ ترکیب تیم ستارگان جهان در دیدار با هنرمندان ایران

ستارگان فوتبال جهان برای برگزاری دیداری دوستانه به ایران خواهند آمد که در این تیم بزرگانی چون روبرتو کارلوس، فیگو، داویدس و … حضور دارند


به نقل از پایگاه اینترنتی فرانسوی زبان lavenir، حضور تیم منتخب ستارگان فوتبال جهان در تهران برای انجام بازی دوستانه با ستارگان فوتبال دنیا می‌تواند یک اتفاق شگفت انگیز برای فوتبال دوستان ایرانی باشد و پس از مدت‌ها سکوهای ورزشگاه آزادی را مملو از تماشاگر کند.

پایگاه اینترنتی lavenir فرانسه درباره این بازی دوستانه نوشت:\” قرار است تیمی در قالب ستارگان فوتبال دنیا شهریور ماه امسال برای برگزاری یک دیدار دوستانه برابر هنرمندان ایرانی به این کشور بروند. در واقع بازگشت ایران به صحنه بین‌المللی در فوتبال باعث شده است این کشور به میزبانی این دیدار دست یابد.

ستارگانی همچون روبرتو کارلوس، گری لینه‌کر، لوئیس فیگو و فابیو کاناوارو در این دیدار دوستانه ستارگان جهان را همراهی خواهند کرد.

به دلیل تحریم‌های بین‌المللی که به ایران تحمیل شده بود، این کشور نزدیک به 10 سال نتوانسته بود ستارگان غربی فوتبال جهان را به کشور خود بیاورد.\”

تیم فوتبال ستارگان جهان با بازیکنانی چون میشل سالگادو (اسپانیا)، روبرتو کارلوس (برزیل)، لوئیس فیگو (پرتغال)، ادگار داویدس (هلند)، فرناندو هیه‌رو (اسپانیا)، بودو ایلگنر (آلمان)، فرناندو کوتو (پرتغال)، مارسل دسایی (فرانسه)، کریستین کارمبئو (فرانسه)، پاتریک کلایورت (هلند)، فابیو کاناوارو (ایتالیا)، گایزکا مندیتا (اسپانیا)، باری لیتمانن (فنلاند)، فرناندو سانز (اسپانیا)، ویتور بایا (پرتغال)، پدرو پائولتا (پرتغال)، خواکین رومئو (اسپانیا)،‌جیمی پدرو لوپز (پرتغال)، خاویر گارسیا (اسپانیا) و دیوید گارسیا کاپدویا (اسپانیا) به مصاف تیم هنرمندن خواهد رفت.

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *