استان 25 مرداد 1394 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

پيشرفت 20 درصدي گازرساني روستايي در رشت

آفتاب شمال : سال 93 تعداد يک‌هزار و 200 اشتغال در شهرستان رشت ايجاد شده است


 سيدعيسي مهدوي ، فرماندار شهرستان رشت، در جمع خبرنگاران با اشاره به اينکه اصحاب رسانه پل ارتباطي بين مردم و مسئولان هستند، اظهار کرد: ترديدي در صداقت خبرنگاران وجود ندارد و توجه ويژه‌اي بايد به اصحاب رسانه داشته باشيم.

وي بر استفاده مطلوب از پل ارتباطي خبرنگاران براي پيشبرد امور توسط مسئولان تاکيد کرد و افزود: يکي از پايه‌هاي توسعه ، حضور اصحاب رسانه در صحنه است و بايد به اين موضوع توجه داشته باشيم.

مهدوي با بيان اينکه شهرستان رشت داراي 930 هزار نفر جمعيت است، تصريح کرد: 76 درصد از جمعيت شهرستان مذکور شهري و 24 درصد روستايي است.

فرماندار رشت اين شهرستان را يکي از مناطق پايه‌اي گيلان خواند و بيان کرد: اقدام‌هايي که در ابعاد اقتصادي، اجتماعي، فرهنگي و … در رشت انجام مي‌شود در ديگر مناطق استان تاثيرگذار است.

وي با اشاره به اينکه زيرساخت‌هاي رشت در بسياري از ابعاد داراي مشکل است، خاطرنشان کرد: در موضوع‌هاي راه روستايي، آب و گاز از متوسط کشوري عقب هستيم و در مدت دو سال گذشته تلاش کرديم با هدايت اعتبارات در اين راستا تلاش کنيم.

مهدوي از پيشرفت 20 درصدي گازرساني روستايي در رشت خبر داد و گفت: 88 درصد از روستاهاي رشت گازدار هستند.

فرماندار رشت به رشد سه تا پنج درصدي آبرساني روستايي و شهري در اين شهرستان اشاره کرد و يادآور شد: سال آينده اميدواريم در بخش ايجاد زيرساخت‌ها بتوانيم به متوسط کشوري برسيم.

وي با بيان اينکه 320 پروژه عمراني رشت در سال گذشته به بهره‌برداري رسيده است، اظهار کرد: سال 93 تعداد يک‌هزار و 200 اشتغال در شهرستان رشت ايجاد شده است.

مهدوي از بهره‌برداري از پروژه‌هاي اشتغالزا در رشت خبر داد و افزود: هفته دولت امسال پنج کارخانه در رشت افتتاح مي‌شود.

فرماندار رشت اين شهرستان را شهرنشين توصيف کرد و گفت: ساماندهي فضاي شهري از موضوع‌هاي مهم است که توسط مسئولان پيگيري مي‌شود.

وي توسعه شهري را از ظرفيت‌هاي توسعه‌اي رشت برشمرد و بيان کرد: جاذبه‌هاي اکوتوريستي، ساحل، جنگل، تالاب و … از ظرفيت‌هاي توسعه‌اي در شهرستان رشت محسوب مي‌شود./فارس

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *