ورزشی 09 شهریور 1394 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

ملی پوشان برای پاسداشت آب روی تشک میروند

 رئیس فدراسیون کشتی گفت: با توجه به اهمیت موضوع آب و جایگاه ارزشمند آن، ملی پوشان آزاد و فرنگی کشتی ایران در مسابقات جهانی آمریکا با شعار « آب سرمایه ملی و کشتی ورزش ملی » به روی تشک می روند


به گزارش آفتاب شمال ؛ رسول خادم در تشریح این حرکت اجتماعی فرهنگی افزود: ضرورت آگاهی به مقوله آب و کمبود ذاتی آن امری است که همه ما باید با حساسیت ویژه ای به آن توجه داشته باشیم و به همین اعتبار، فدراسیون و اعضای تیم ملی کشتی ایران نیز همچون دیگر اقشار جامعه در این مسیر گام بر خواهند داشت.

خادم ادامه داد: کشتی به عنوان رشته ای که به عنوان ورزش ملی ایران به شمار می آید مورد توجه عموم مردم است و میلیون ها تن در ایران و جهان آن را دنبال می کنند و طبیعتا هنگامی که پیامی از سوی نام آوران این ورزش منتشر می شود به طور قطع مورد استقبال قرارخواهد گرفت.

دارنده مدال طلای المپیک آتلانتا گفت: هدف ما حساس کردن جهانیان نسبت به خطر کمبود آب و مشکلاتی است که نبود آن برای شهروندان به همراه دارد.

وی با تأکید بر این موضوع که برای انتقال برخی پیام ها نیاز به تبلیغات با هزینه گزاف نیست افزود: گاهی یک پیام هرچند کوتاه می تواند نسل جوان و مردم را حساس کند و باعث شود تا عمیق تربه موضوعات توجه شود.

مسابقات جهانی کشتی و گزینشی المپیک سال 2016 روزهای شانزدهم تا بیست و دوم شهریور در شهر لاس وگاس آمریکا برگزار می شود.

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *