استان 11 شهریور 1394 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

گلزار شهدای والامقام آستانه اشرفیه بازسازی شد

 رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران آستانه اشرفیه گفت : طرح بازسازی 86 گلزار شهدای والامقام این شهرستان به انجام رسیده است


 به گزارش آفتاب شمال : غلامحسین صدیقی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران آستانه اشرفیه عصر شنبه 7 شهریور با بیان اینکه عملیات بازسازی گلزار شهدای این شهرستان از سال 81 آغاز شده گفت : این شهرستان دارای 87 گلزار شهدای والامقام است.
وی با اشاره به اینکه اجرای طرح بازسازی در یک گلزار باقی مانده این شهرستان در برنامه کاری قرار دارد افزود : گلزارهای این شهرستان مزار 437 شهید والامقام را در خود جای داده اند.
صدیقی با بیان اینکه شهرستان آستانه اشرفیه 421 شهید والامقام را تقدیم آرمانهای انقلاب اسلامی کرده است اظهار داشت : این شهرستان پذیرای 16 شهید میهمان و گمنام است که مزار شریف آنان در گلزارهای شهرستان قرار دارد.
رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران آستانه اشرفیه در ادامه در خصوص برنامه های این بنیاد در هفته دولت امسال گفت : در هفته دولت امسال عملیات بازسازی گلزارهای شهدای روستاهای عبدا…آباد، پینچاه و ماشک تهرانچی این شهرستان به بهره برداری رسیده است.
صدیقی آغاز عملیات بازسازی این گلزارها را امسال عنوان کرد و گفت : برای بازسازی گلزار شهدای این سه روستا 155 میلیون ریال از طریق اعتبارات عمرانی هزینه شده است.

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *