استان 18 شهریور 1394 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

برگزاری اختتامیه کانون های تابستانی کمیته امداد رش

کانون های تابستانی کمیته های امداد مناطق سه گانه رشت پس از سه ماه فعالیت و ارائه برنامه های متنوع فرهنگی ، علمی و هنری به 260 نفر از دانش آموزان و مددجویان تحت حمایت این شهرستان ، طی مراسمی به کار خود پایان داد.


 

به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گیلان ، مدیرکل کمیته امداد گیلان در این مراسم با قدردانی از مربیان این کانون ها ، گفت: مسئله غنی سازی اوقات فراغت یک تکلیف مهم و اساسی است که باید بیش از گذشته مورد توجه مسئولین و سازمانهای مربوطه قرار گیرد.

محمدی با اشاره به اینکه هر ساله برنامه های متنوع و مفیدی به جوانان و نوجوان تحت حمایت کمیته امداد در قالب برگزاری کلاس های آموزشی در کانون های این نهاد ارائه می شود افزود: احصاء نیازهای جوانان و نوجوانان و خانواده های تحت حمایت و ارائه برنامه هایی در راستای توانمندسازی آنان ، از فعالیت های مهم و اساسی کمیته امداد است.

وی در ادامه تاکید کرد : انتظار میرود که جوانان و نوجوانان به بهترین شکل از این فضا و فرصت و برنامه هایی که برایشان تدارک دیده می شود بهره ببرند و در این برنامه ها حضوری فعال و مستمر و هدفمند داشته باشند.

محمدی از اهداف برگزاری کلاس های آموزشی در کانون های تابستانی را به فعلیت رساندن استعدادها و توانمندیهای جوانان و نوجوان عنوان کرد و گفت: جوانان و نوجوانان سرمایه های اصلی کشور محسوب می شوند که با آموزش به هنگام و با در نظر گرفتن اولویتهای مهم فرهنگی ، میتوان به رشد و شکوفایی این سرمایه ها کمک شایانی نمود.

مدیرکل کمیته امداد گیلان همچنین از افتتاح کانون دائم کمیته امداد رشت در خردادماه سال آینده خبر داد و افزود: این کانون با زیربنای 800 متر مربع و در دو طبقه در حال احداث می باشد.

وی به تاکید رهبر انقلاب که همواره جوانان را به تحصیل ، تهذیب و ورزش تشویق می کنند اشاره و تصریح کرد: کسب علم و دانش در کنار طهارت نفس و روح و پرورش جسم و جان ، زمینه ساز رشد و شکوفایی و بالندگی جوانان می شود .

شایان ذکر است این مراسم با برنامه های فرهنگی و هنری و اهداء جوایز به برگزیدگان این کلاس ها همراه بود.

 

 

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *