استان 18 شهریور 1394 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

رئیس جدید روابط عمومی و ارتباطات شرکت مخابرات گیلان معرفی شد

مهندس رضا خضردوست ، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت مخابرات استان گیلان ، نادر صالح را به سمت رئیس اداره روابط عمومی و ارتباطات این شرکت منصوب کرد.


به گزارش آفتاب شمال : مهندس خضردوست در مراسم تودیع و معارفه که با حضور اعضاء هیئت مدیره ، معاونین و مدیران برگزار شد ضمن تاکید بر جایگاه روابط عمومی و لزوم تعامل صحیح و اصولی با اصحاب رسانه و جراید ، اظهار داشت :اساس حرفه گرایی تفکر است و زبان ،خانه تفکر است . در عصر ارتباطات و با توجه به تنوع سیستمهای پیشرفته ارتباطی که اطلاعات به صورت لحظه ای برای مخاطبین مخابره و همه گیر می شود، لزوم به کارگیری عقل و منطق در گفتمان ها و بروز رسانی دانش و اطلاعات سازمانی و برون سازمانی بیشتر از هر زمان دیگری ضرورت پیدا میکند.
مهندس خضردوست ، انتظار خود را از روابط عمومی ،اطلاع رسانی به موقع در راستای جلب رضایت مشتریان و ایجاد روابط عمومی پویاتر برای توسعه بهتر و به دور از گرایشها و جریانات سیاسی و هیجانی اذهان داشتند .
لازم به ذکر است ،نادر صالح از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس ، دانش آموخته تخصصی روابط عمومی از دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی با پشتوانه 12 سال تجربه عملی در روابط عمومی شرکت مخابرات ایران و گیلان سکان مدیریت این پست را به عهده گرفته است .
در این مراسم از تلاشهای آقای غلامعلی نظری در طول مدت تصدی پست سرپرستی روابط عمومی قدردانی به عمل آمد .
در ادامه ،مدیر عامل مخابرات استان ، طی حکم جداگانه ای ، صالح را بعنوان مشاور خود و سخنگوی شرکت مخابرات استان منصوب نمود.
در این انتصاب آمده است : امید است در ظل توجهات حضرت حق و عنایت امام عصر (عج) در سالی که بنا به فرمایش مقام معظم رهبری به سال \\\\\\\\\\\\\\\”دولت و ملت ، همدلی و همزبانی\\\\\\\\\\\\\\\” مزین شده است و همچنین با عنایت به بیانات معظم له مبنی بر \\\\\\\\\\\\\\\”پاسخگویی مستمر به آحاد جامعه\\\\\\\\\\\\\\\” ضمن ایجاد بسترهای ارتباطی لازم ، فضای سالم و مناسب در راستای تحقق منویات اشاره شده موفق و موید باشید.

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *