استان 20 شهریور 1394 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

حضور نماينده پارك ملي علم و فناوري پاكستان در پارك علم و فناوري گيلان

رايزني و جلب نظر پارك علم و فناوري گيلان از سوي نماينده پارك ملي علم و فناوري پاكستان در خصوص ميزباني اجلاس سالانه انجمن بين المللي پارك هاي علم و فناوري و حوزه هاي نوآوري


 

به گزارش آفتاب شمال : در اين ديدار كه در پارك علم و فناوري گيلان برگزار شد دكتر متقي طلب و پروفسور عبدل غفور درباره ميزباني اجلاس سالانه انجمن بين المللي پارك هاي علم و فناوري و حوزه هاي نوآوري گفتگو كردند.

در اين ديدار كه مدير اجرايي شبكه پارك هاي علم و فناوري كشورهاي اسلامي نيز حضور داشت در خصوص همكاري هاي بين المللي پارك هاي علم و فناوري كشور و اعضاي اين انجمن با پارك ملي علم و فناوري پاكستان صحبت و گفتگو شد.

نماينده پارك ملي علم و فناوري پاكستان هم همچنين با ابراز علاقه نسبت به حضور در ايران و حضور فعال در منطقه از طريق پارك هاي علم و فناوري كشور، خواهان تسهيل همكاري ها بويژه در زمينه سرمايه گذاري هاي مشترك در ايران شد.

دبير كل شبكه پارك هاي علم و فناوري كشورهاي اسلامي و نماينده پارك ملي علم و فناوري پاكستان صبح امروز ۱۷ شهريور ماه، با يكديگر ديدار و درباره مسايل و همكاري هاي بين المللي گفتگو كردند.

با توجه به اينكه پارك ملي علم و فناوري پاكستان يكي از كاندايداهاي ميزباني اجلاس سالانه انجمن بين المللي پارك هاي علم و فناوري و حوزه هاي نوآوري در سال ۲۰۱۷ مي باشد. پروفسور عبدل غفور به عنوان نماينده پارك ملي علم و فناوري پاكستان با دكتر متقي طلب رييس پارك علم و فناوري گيلان در خصوص جلب نظر پارك علم و فناوري گيلان به ميزباني اجلاس سالانه انجمن بين المللي پارك هاي علم و فناوري و حوزه هاي نوآوري در پاكستان گفتگو كرد.

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *